• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Haha...skrev han verkligen så? "Dig skulle man vilja sätta på"  Haha...frågan  är om det har funkat någon gång och det är därför de fortsätter

Kanske är det som är grejen...haha, köra den stilen.

• Papito

Opcode

Jag funderar på att skriva ett brev och bara kopiera det och ändra lite beroende på vem jag skickar till, haha..grym är jag!

• Papito
    Anonym (men) skrev 2012-07-06 19:57:42 följande:
    Det jag menar! Inte lär det vara första gången?
    Jag var såå less den dagen ,så jag svarade.. "MEN visst skulle man" 
    Sa ju till dig att det är Götet som gäller!

Inboxa nu så styr vi upp en romantisk och fartfylld dejt på Liseberg...hångel ingår, det får man tydligen på köpet
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-07-06 20:06:32 följande:
    Hehe..ja,jag får åka dit på semestern då! Liseberg..hur länge sedan!
    Våga vinn!

Haha!
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-06 20:23:06 följande:
    Tanken har slagit mig, men det är svårt att göra personliga brev om man använder en mall.
    Det blir dessutom väldigt pinsamt om några råkar känna varandra IRL :P 
    Haha, säger samma sak men med en annan nyans...

Våga vinn!

Haha!

Ja, det är klart att man tar en risk, jag gillar inte heller sånt...jag gillar att skriva och skriver gärna bra och genomtänkta brev men som du säger, man tröttnar ju..
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-07-06 20:34:19 följande:
    Åh,jag vågar! Du vet inte vad du ger dig in påFlört
    Haha, bra!

Jag är inte så rädd av mig.
    I bästa fall får vi en kanondag... i värsta värsta fall finns ingen kemi men då är vi iaf på Liseberg..och det är iaf kul! Haha!

Har dessutom ett gästrum, ifall det inte blir hångel

Då lutar jag mig tillbaka i soffan & kollar på film....trevligt att kolla inboxen sen
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-06 22:03:28 följande:
    Åh, då är jag kanske ensam om att svara på alla som skriver, jag tycker det är allmänt folkvett. 
    Man behöver ju inte ingå äktenskap för att man skriver några ord. Och även dom som inte attraherar mig kan ju ha lite roliga saker att säga. Men oandrasidan så är det väl inte så att jag behöver sitta i timtal och svara.
    Det var bara i början när jag skrev noveller varje gång, men när allt detta bara rann ut i sanden så har jag försökt hålla mig till 4-5 rader i varje mail. På HP blir man ju dessutom forcerad att hålla det ganska kort, annars har jag tyvärr en förmåga att kunna skriva rätt så långa mail. Men jag är en sådan person som vill försöka lära känna någon innan jag utvärderar ordentligt. 
    Vi är nog rätt lika i det. Jag är på spraydate men där är utbudet på damer väldigt skralt får jag säga. Ingen här har nämnt den sajten så den kanske är liten jämfört med dem andra?

Jag svarar också dem flesta, även om jag inte är intresserad..ibland kan det skita sig eftersom man bara har 10 gratisbrev per dag..är det då någon jag fått lite mer kontakt med vill jag givetvis spara brev till henne
  • Papito

Ok, är ni klara med ex-diskussionen? Kan vi gå vidare nu?
    Någon som har något kul att berätta från dejtingvärlden?

Själv har jag fått en stockholmska att falla som en fura, hon är helt till sig och det enda som hindrar henne från att flytta in är avståndet...haha.
    Som varje god kvinna, vill hon givetvis varken medge eller visa det men det lyser igenom, hon är chanslös mot min charm.
    Nu försöker hon samla sina sista krafter och streta emot...men det är som när lejonet lyckats skärma av zebran...bara en tidsfråga!  ...älskar jakten!

Kul att se att jägarinstinkten finns kvar...

Ja..DU..DU........du vet att jag pratar om dig  

• Papito

Nää, du kan ju inte vara på en dejtingsida och vara otrevlig..what´s the point liksom. Däremot tror jag att man måste kunna visa på olika sidor, den charmiga skämtsamma men också den seriösa djupa...om man nu har de sidorna...jag har

Sen är jag väldigt ödmjuk också...  

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!