Ärliga nätdejtingstråden!
Haha...skrev han verkligen så? "Dig skulle man vilja sätta på" Haha...frågan är om det har funkat någon gång och det är därför de fortsätter
Kanske är det som är grejen...haha, köra den stilen.
Haha...skrev han verkligen så? "Dig skulle man vilja sätta på" Haha...frågan är om det har funkat någon gång och det är därför de fortsätter
Kanske är det som är grejen...haha, köra den stilen.
Opcode
Jag funderar på att skriva ett brev och bara kopiera det och ändra lite beroende på vem jag skickar till, haha..grym är jag!
Ja, jag vägrar betala..det ska räcka med min charm
Ok, är ni klara med ex-diskussionen? Kan vi gå vidare nu?
Någon som har något kul att berätta från dejtingvärlden?
Själv har jag fått en stockholmska att falla som en fura, hon är helt till sig och det enda som hindrar henne från att flytta in är avståndet...haha.
Som varje god kvinna, vill hon givetvis varken medge eller visa det men det lyser igenom, hon är chanslös mot min charm.
Nu försöker hon samla sina sista krafter och streta emot...men det är som när lejonet lyckats skärma av zebran...bara en tidsfråga! ...älskar jakten!
Kul att se att jägarinstinkten finns kvar...
Ja..DU..DU........du vet att jag pratar om dig
Nää, du kan ju inte vara på en dejtingsida och vara otrevlig..what´s the point liksom. Däremot tror jag att man måste kunna visa på olika sidor, den charmiga skämtsamma men också den seriösa djupa...om man nu har de sidorna...jag har
Sen är jag väldigt ödmjuk också...