Ärliga nätdejtingstråden!
Däremot finns det drivor med bittra män som inte fattar varför en tjej 20-30 år inte nappar på 47-åringen som skriver att hon är fin!!
Det finns massor med nötter där ute. Fick ett mail från en man som helst skamlöst föreslog att jag skulle bli hans älskarinna. Han hade familj och hela kittet. Smaklöst som f-n.
Kan bara hålla med om att charmen är viktig. Har skrivit med en kille som verkade vettig på alla sätt och vis men när vi pratade så kändes det bara...platt. Har försökt förklara för honom att det saknas något för mig, men tror dessvärre att han tycker sig ha hittat precis det han letar efter. Aja, har varit tydlig med att vi kan träffas som vänner men inte mer, jag kan inte ta ansvar för hans känslor...
Ladies (Sara & Rainbow, Foreverlove & b)...ni har helt enkelt missat pärlan...
Rainbow - Varför pirrig om du ändå inte är intresserad? Eller, varför ens dejta honom om du redan innan tror att du inte vill mer men att han kommer att vilja? Du skapar problem för dig själv
(b) - Klart han säger att han är bättre i verkligheten men du får källgranska..något jävig kanske...
I övrigt tänker jag faktiskt tvärtom när det gäller kort.
Jag tar kanske inte det sämsta jag har men försöker att ta något som är pyttelite sämre än vad jag själv tycker att jag är irl. Vill inte att det blir en stor besvikelse på den fronten. Tar man ett skitbra kort kan första intrycket bara bli sämre, jag kör omvänt.
Man får ju inte säga sånt men jag vet att jag är en bra man, att jag har många bra egenskaper, är godhjärtad, har humor och charm (+ en hel del brister men det pratar vi tyst om ) ...jag har inga problem med att prata om känslor eller liknande och kan uttrycka mig relativt bra i både tal & skrift (även om vissa har åsikter om min poesitalang) och det gör att jag tror att även om jag har ett något sämre kort kan jag ändå få till en dejt då och då. Särskilt om kvinnan är den typen jag faktiskt söker, då bryr hon sig om utseendet och vill bli attraherad men vill också ha andra djupare egenskaper. Eftersom jag inte tror att jag är skitful kostar jag på mig att ha ett något sämre kort, då kan jag växa lite när hon ser andra egenskaper och få till en dejt. Väl där blir hon förhoppningsvis inte besviken på utseendet och då har man alla möjligheter att få till en bra dejt.
Har aldrig förstått såna som har gamla eller uppiffade kort...eller kort på någon annan. Haha, hur tänker de? Att man inte kommer att märka något?
Rainbow - Varför pirrig om du ändå inte är intresserad? Eller, varför ens dejta honom om du redan innan tror att du inte vill mer men att han kommer att vilja? Du skapar problem för dig själv