Ärliga nätdejtingstråden!
är de som inte tjatar om att se ens bilder och därmed inte öppnar upp sina egna ehh hur ska jag uttrycka mig ehh inte så attraktiva på bild?
är de som inte tjatar om att se ens bilder och därmed inte öppnar upp sina egna ehh hur ska jag uttrycka mig ehh inte så attraktiva på bild?
Helt spontant blev jag medlem på MP utan att veta om jag var redo för det. Har fått massa medelanden från ointressanta män och har då inte svarat alls. Hur ska man göra, brukar ni säga att ni inte är intresserade eller ignorerar ni bara?
Det var någon som skrev om roliga meddelanden från männen. Tänkte dela med mig om två speciella jag med.
Första meddelandet skriver han bara "Vilka fina tänder du har" Jag svarar inte och efter en stund får jag "Har du borrat i de fina än?"
Och en annan skrev "Har du hoppat på kryckor någon gång" Jag måste säga att jag blev väldigt intresserad av dessa två, haha.
Mailar fram och tillbaka med tre killar men vet inte om jag klarar av en date än. Känner mig så jäkla nervös. Tänk om de inte är alls som de verkar. Ni som är mer vana kanske kan svara på om det är vanligt att det är så?
Jag har också problem med att prata i telefonen med okända så jag är inte så säker på att jag vill göra det innan vi träffats men vi får se.
Minns inte vad han hette, ska kolla upp det.
Jag har en lång relation bakom mig med och därför känns detta extra svårt. Jag har aldrig gjort något liknande då jag var så ung när jag var singel senast. Men dessa killar verkar trevliga i alla fall. Får se om någon faller mig i smaken bara.
Sen tycker jag att det är jobbigt att inte veta vad man har för konkurrens. Kan man inte söka på tjejerna på MP på något sätt?