Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-12-29 21:17:15 följande:
    Är väl inte snål för att jag inte betalar för att dejta när det går bra att ragga gratis?

Jag har inte sagt att du är snål, det var bara ett mothugg mot att du ofta skriver att du inte vill betala för kärlek och nu att du inte vill ha en goldigger. Någon skrev förut att det är som betala för sex eller något likande Förstår inte alls det resonemanget faktiskt. Vi ser olika på den saken helt enkelt och jag har bara försökt förklara varför jag föredrar betalsajterna.
  • Anonym (b)

Nu har jag mailat en hel kväll fram och tillbaka med en kille... brukar ni göra så? eller ni väntar med att svara så man hörs lite då och då? vad är vanligast tro? lite orolig bara att man berättar halva sitt liv på en kväll, för det vill jag ju inte

• Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 21:41:12 följande:

Är match.com och matchaffinity samma sak eller?

Nej men det är en tjänst som de har....
  • Anonym (b)

Jag är väl lite rädd för att man "slösar bort" en hel kväll på någon som man kanske inte ens kommer att träffa. Men det är klart man måste ju våga satsa för att vinna.

Papito: Ok då är jag med hur du tänker

33-åring: Ja det var skumt! du har inte råkat fylla  i att det är där du vill vara med...det är väl ännu dyrare har jag för mig?      

• Anonym (b)

Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 22:06:38 följande:

Jag vet inte vad jag gjorde...

Har du fått nått erbjudande om bättre pris än 149kr/mån (halvår)? 
    Jag har bara för 3 månader men betalar 139kr... det tog ett tag innan jag fick det erbjudandet.
    Tusse85 skrev 2012-12-29 22:00:14 följande:
    Fast slösar bort en kväll ser jag de inte som, snarare en lärdom och intressant att få veta lite om en annan människa... bra träning oxå om man inte är van att flirta ;)
    Du har rätt:) är väl bara jag som är en liten latmask

• Anonym (b)
    Tusse85 skrev 2012-12-29 22:23:01 följande:
    Sämsta man kan göra är iaf att låta ett medlemsskap pågå efter första betalningsperioden gått ut för herregud vilka bra priser man kommer åt när man hotar med  att säga upp sidan (dvs trycka på knappen "avsluta prenumerationen")  :P hehe

Bra tips, hehe

Nu har vi avslutat konversationen för ikväll iaf och det känns bra faktiskt att det iaf fanns en normal kille därute  
  • Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 22:37:52 följande:

(b): Ser man när killarna varit aktiva på sidan senast nånstans?

Vet inte riktigt men man det står iaf om det varit aktiva det senaste dygnet. Ja det är faktiskt en bra site, märker skillnad när de skriver att de är mer respektfulla och säger man att man inte är intresserad så tar dem det på ett bra sätt. Det är min erfarenhet hitills iaf....
  • Anonym (b)

Bra råd där Xmag. Inte för jag behöver ta till mig för jag lever redan så

Killen jag mejlade skickade ett god morgon mail nu också ja då är han väl intresserad (än så länge ) jag menar man vet aldrig när man precis har börjat maila någon om det ens blir någon fortsättning dagen efter...

svår balans ibland att ta det med en nypa salt samtidigt som man måste engagera sig lite...      

• Anonym (b)

Nu har killen jag precis börjat mailat med meddelat att det är hans sista dag som medlem imorgon... men jag fick hans emailadress. Jag har ju precis blivit medlem där och måste självklart in och kolla läget där emellanåt men tycker det känns lite märklgt, jag menar om jag mailar med honom nu i några veckor samtidigt som jag är där? så är spelets regler men jag tycker det är lite jobbigt. Tror jag är alldeles för solidarisk av mig.. ännu svårare är det när man kanske varit på en/två dejter och faktiskt är intresserad men man vill ändå in och kolla för man vet ju aldrig. Ser han det då så tolkas det ju som att jag inte är intresserad även om jag kanske är det...knepigt, knepigt.

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-30 20:56:12 följande:

Jag är likadan men om ni dejtar några ggr och det känns bra, kommer du inte att ha lika svårt att inte kolla sidan så ofta.
    Önskar dig ett motvilligt lycka till

Nej det har du ju rätt i! finns nog en viss risk att jag fegar ut dock...för det är inte så att jag är helt begeistrad tyvärr.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!