Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (men) skrev 2012-12-23 21:23:36 följande:
    Testa och tacka och se hur det fortsätter?!
    Man vill väl inte att de ska öppna med.." fan,vad ful du är..men du har säkert en jättebra personlighet"Tungan ute 

Hahaha nej det har du klart rätt i hade önskat de haft liiite mer fantasi än så men man ska väl inte förvänta sig för mycket av en man 
  • Anonym (b)
    Glad (men): hur går det för dig då? fortfarande kär och galen? ni träffades inte på nätet va? eller hur var det nu...
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-12-23 21:46:49 följande:
    Alltid galen!FlörtTackar som frågar!Inte på nätet.. Nämen,det går bra! Hans första flyttlast har gått idag..har varit där och kikatGlad

Fasen vad skoj hur träffades ni då? (du har kanske skrivit det tidigare lite lätt senil och förvirrad här)
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-12-23 21:59:17 följande:

Nä,tror inte jag sagt något om det.. Det började nog på en grillfestGlad
    Blir lättare/skönare nu..för det har jag iaf sagt tidigare..att distans är inte min grej..vill kunna vara spontan och klämma och känna,när längtan blir för storSolig 

Åh vad härligt!! jag vill också klämma och känna ja inte på dig då Tungan ute utan på en mysig man....
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-24 01:45:06 följande:
    Jag hade haft betydligt mer fantasi...

Jag vet Papito, jag vet.....Hjärta
  • Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-24 23:00:07 följande:

Vilket typ av medlemskap valde du på match? Är Match bra? Vilken sida ska man välja när man ska ge sig in i djungeln igen?

Jag har inte testat den här förut, men har hört många som har sagt att den är bra och mest seriös. Jag var inte aktiv medlem från början och då kostade det 300kr i månaden, men eftersom jag väntade fick jag erbjudanden och nu tog jag ett som kostar 139kr i månaden i 3 månader... 

Jag får utvärdera mer när jag varit med längre  
  • Anonym (b)

Kul Rainbow för mig går det inte alls bra... hittar ingen jag finner intressant, och är det någon som är en smula intressant, ja då vill de ha barn. Och helst ska man ju inte ha barn sedan innan heller äh sådana är jag inte intresserade av ändå men jag förvånas att de är så många som inte tycker man ska ha barn sedan innan. Jag menar i vår ålder får man väl räkna med det?!

• Anonym (b)

Mitt ex (varit slut i 7mån) var så vänlig att skicka ett sms och påminna mig om att det snart är nyår och hur mysigt vi hade det förra året. Gamla sår drogs verkligen upp... vår historia är ganska så sorglig, det tog inte slut pga avsaknad av känslor utan praktiska saker som avståndet.. sen blev det inte avslutat på ett snygg sätt. Men har insett ännu mer hur svårt det är att träffa någon som man får starka känslor för, så svårt så det inte är säkert att det händer igen och det gör mig lite nedstämd.

Ja rätt stor skillnad det här året, ska fira med en kompis där resten på festen är parRynkar på näsan känns inte alls skoj...   
    hur firar ni?

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-28 20:55:43 följande:
    Klart att det vänder, det lovar jag!
    Antingen flyttar du västerut   eller så har du lite tålamod, plötsligt står du där mitt uppe i en förälskelse.

Nyårsafton är kul men överskattat...och avslutade han inte bra var han ändå inget att ha.

Jag tror på dig (b)! Hjärta 
    Tack! du är så söt! Kyss behövde verkligen lite pepp, även om jag inte tror dig (än)

Tycker det är bättre du flyttar söderut

Hur går det för dig då? puss puss    
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!