Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Flinxy skrev 2012-12-05 16:46:43 följande:

Min förra nätdejt åkte också 50 mil för en natt ;)
    Han har jag dock inte hört nå av på en vecka... Då han loooovade att snart återkomma med datum för nästa dejt.

Men nu är jag ju intresserad av kollegan istället.... Roliga är att jag får tunghäfta då jag träffar han på jobbet.. Jag är en person som aldrig är tyst... men jag blir stum :P 
    Vi har smsat och förmodligen blir det inte förrän nästa vecka som vi kan ses. Vi har båda barn så det kan vara lite knivigt ibland ;)
    min också måste betyda att vi är grymma
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-05 18:23:29 följande:

Intressant, du håller ju på dig...så han åkte 50 mil för lite hångel....hehe

*avis igen*
    Han åkte 50 mil stackaren och fick inget hångel {#emotions_dlg.djavulsk}
     men han hade tålamod med mig, så vi blev tillsammans sedan.
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-05 20:33:39 följande:
    Sicken nybörjare!

Jag hade fått dig att smälta och hånglat upp dig på första dejten  

Ja du hade antagligen det men nu behöver du ju inte anstränga dig, tjejerna faller ju som käglor på hemmaplan
    Anonym (Tabula) skrev 2012-12-05 23:51:14 följande:

Usch, jag känner precis som du. Idag tänkte jag på att det var 20 år sedan jag kände mig riktigt tryggt älskad och omtyckt. Helt sinnesjukt, jag har ju issues helt klart. Alla omöjliga människor, de man trodde skulle vara singlar för evigt, har hittat någon men för mig verkar det vara kört. Ett öde som singel står skrivet i stjärnorna och jag avskyr det! Varför ska inte jag ha möjligheten att få dela mitt liv med någon och få ge och ta, lära och kompromissa och dela? Fan!
    Du kommer ju inte vara evigt singel heller! det kanske kommer vara värt det när du äntligen träffa rätt? såg bonde söker fru igår, och där sa en kvinna att hon aldrig känt så som för honom, och hon är 41 år. Det var värt väntan sa hon
  • Anonym (b)

MrC: trevlig ja, men fanns där någon kemi och ska ni ses igen?

• Anonym (b)
    Xmag skrev 2012-12-06 19:30:42 följande:
    Papito. var är du? Nu är det ju MrC som är trådens stora charmör! Glad

Ah nej det är ingen risk... Papito kommer alltid vara number one Kyss
  • Anonym (b)

MrC:hmm vet fortfarande inte om du svarade på frågan om kemi finns? eller det är självklart eftersom ni sågs igen på kvällen?

Ikväll är det julbord och julshow... tänk om man skulle vara med om något så märkligt att träffa någon irl?Obestämd

Flört      

• Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-12-20 21:30:16 följande:
    Jag måste rekommendera er alla att läsa boken Hemligheten med Dan Josefsson! Shit vilken intressant läsning! :) Den handlar om hur vår relationsmodell påverkar oss från barndomen. Lånade som e-bok från mitt lokala bibliotek. Jag skrattade hårt många ggr där jag kände igen mig själv så väl och inser nu hur jag betett mig när det kommer till att dejta. :)
    Ja den har jag länge funderat på att köpa och läsa. Den kan man nog verkligen ha nytta av! 

• Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-12-23 14:34:15 följande:
    Nej han kom inte på festen, han kunde inte ta sig ur det. Han är egen företagare och kände att dessa kontakter var viktiga. Han skulle komma först det hade han sagt till min kompis som anordnade festen. Detta hade blivit andra gången vi träffats så jag kan förstå om han kanske bangat också, vet inte om jag hade vågat åka på hans fest och träffat hans familj och vänner när jag bara träffat honom en gång. Så att han inte kom kan jag förstå och det är inget konstigt för min del.
    Vi har ju en ny dejt inbokad och skiter sig den ja, då skiter jag i honom.

Hade ni åkt på er nya dejts 30års fest om ni bara träffats en gång? Och varit beredda att träffa familj mm?

Men då hade han ju inte behövt säga att han skulle komma först? hade jag lovat något så hade jag stått vid mitt ord.Det är väl det jag tycker låter lite konstigt att han först sa att han skulle komma... jag hade nog börjat fundera på om det verkligen blir en andra dejt. Förlåt jag låter negativ men det är så jag hade uppfattat det.

Ja hade jag varit superintresserad och kär så hade jag åkt! om man haft så mycket kontakt och blivit bjuden så... 
  • Anonym (b)

Då är jag härmed med på match.com får se om det blir någon hit har verkligen inga förväntningar alls.

Papito: Hur går det för dig och brudarna?   

• Anonym (b)

Ja ok då tycker jag du gör rätt och ge det en chans till sen får det vara....ja ringer han så ofta så borde intresse finnas hela din situation påminner lite om en jag själv varit med om förra året det kanske därför jag är lite misstänksam. Hoppas för din skull att det blir bra!

Mailen jag fått hittills står det bara; sååå söt du är eller du är söt/snygg hur är det idag.. tråkigt tråkigt...ja det gäller väl att ha tålamod tills "rätt" kille skriver    

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!