Inlägg från: Anonym (Lom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lom)

Ärliga nätdejtingstråden!

Jaha, jag hade dejt bokat tills ikväll också... men hon åkte ut till sin pappa och börja städa/tvätta bilen. Det skulle tydligen bli väldigt sent. Så nu har hon avbokat också.

Två avbokade på samma dag!
    Först Malin och sen Elenore.
    Imorgon ska jag träffa Charlotta...om hon inte avbokar d.v.s.

Vad är det med er kvinnor? Vågar ni inte träffas?

• Anonym (Lom)
    Anonym (Man) skrev 2012-05-17 18:43:35 följande:
    Har sett att många pratar om bc, vad är det för sida? Smygläser bara här, håller på att gå isär men vill sköta allt snyggt, vill inte påbörja något förrän allt som ska avslutas är avslutat

Sen kan vi ta den där picknicken och promenaden, Alexiandra
    BodyContact.com - sexdejtingsajt mestadels.
  • Anonym (Lom)

Fika på stan är standard.
    Gärna att båda har något bokat två timmar efter, så att det tar slut oavsett.

• Anonym (Lom)
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 19:48:44 följande:
    Men det är ju också jättetrist..fast å andra sidan,är det härligt,så fortsätter väl dejten:)
    Nej, man ska inte säga att man ska göra något efter, det kan bli en ganska olustig situation om en vill och den andra inte. Bäst är att man bestämmer fika och sen är det slut efter 1 timma. Man går hem och funderar på om man vill träffas igen. Inget förhastat liksom.

Men varför vill kvinnorna bara veta om de duger till en fikadejt och sen avboka?
    Räcker det som bekräftelse alltså?
    Fan va surt...
    Nu väntar jag bara på att hon imorgon avbokar också.
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 19:54:42 följande:
    Tror, ursäkta uppriktigheten, att det snarare handlar om att du inte var *så* intressant när det kom till kritan, och/eller att det dykt upp någon annan potentiellt intressantare.

Sen visst kan det vara feghet med, men jag vet ingen av mina vänner som backat ur pga feghet, däremot av ovan nämnda anledningar. Däremot har de inte velat säga att det var därför, för att ha kvar 'möjligheten'. Fult, ja.
    Det kan jag väl leva med, men vafan bokar man då från början?
    Jag vill heller inte gå på fikadejt med någon som inte vill egentligen.
    Tar ju bara upp en massa jävla tid för mig.
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:04:29 följande:
    För att du då var tillräckligt intressant antagligen. Men sen halkade du ner på listan så att säga.

Vet de du dejtar om att du dejtar flera/många samtidigt/tätt? Det kan vara en anledning att de backar ur med. (Jag menar inte det är fel - jag gör likadant. Men det är inte populärt hos de man dejtar har jag noterat..)
    Ah, bra svar.

Hon jag ska träffa imorgon vet att jag skulle ha träffat en idag.
    Hon idag visste inget.

Jag utgår från att alla pratar med många samtidigt. Tycker visst att man kan boka flera träffar också, de allra flesta smådejter kommer det inte att bli något mer av och ska man bara prata med en i taget och typ boka en fikadejt varannan vecka så kommer det ju att ta år, eller kanske aldrig att man tar sig ur singelträsket.

Internetdejting är som att jaga mygg med kanoner.
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:37:50 följande:
    Men har full förståelse för man inte vill känna sig som 'en i raden'. Just därför jag tog upp det i svaret till 'Lom', för det kan mycket väl vara därför han tappar dejter. Att de vet - eller känner av - att de är en bland många och inte vill det.
    Mmmm jag får ändra min strategi...
  • Anonym (Lom)

Är det någon som vill snacka i telefon lite?
    Jag har typ inget att göra.
    Bara lite chit-chat.

• Anonym (Lom)
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 20:15:14 följande:
    Men Gud! Det var en kille som stod i polisuniform..hallå? Allvarligt? Gick fetbort. Vadå vilja ligga bara.

Hehe..jo,hade ni sex flertalet ggr,kanske ni dejtade:P 
    hMMM Jag har inte uniform på jobbet. Eller, är kostym en uniform? (jurist)
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 20:54:40 följande:
    Ha ha den frågan borde du väl kunna svara på (och reda ut jur. vad som är en uniform respektive en kostym

Varför hjälper ni jurister inte till här på FL med jur. råd?:O  
    Det är ingen som frågat mig.
    Bara att ringa om det är något.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!