Alexiandra skrev 2012-05-18 08:37:21 följande:
Lom - hittar du bara oseriösa så dras du till fel typ? Alltså du attraheras av en typ som sällan är ute efter det seriösa.
Jag söker ju samma sak, det seriösa alltså, och inga problem hitta de som söker lika. Däremot har jag ju svårt hitta roliga, intelligenta personer överlag - så jag hittar ju inte rätt ändå. Men det faller aldrig på oseriositet.
Det där är för enkelt att tro att jag dras till fel typ, tror jag.
Fel typer kanske dras till mig?
För min del behöver de inte vara någon extremt rolig kvinna, jag har massor av humor och är oftast den som sköter underhållningen i ett förhållande. Jag kan roa mig själv.
Jag kanske skriver fel saker i min profiltext? Hur ska en bra text vara?
Här är min, är det bra eller dåligt?
------------------------------------
Om mig:
Liberalen, som tycker om att resa och äta nya spännande maträtter. Som människa är jag sympatisk, mjuk, snabbtänkt, allmänbildad och en driftig problemlösare. Har svart bälte i matlagning.
Jag är 178 cm, 90 kg, blå ögon, brunt kort hår/rakad, helskägg, stor och stark.
Mina intressen är att motionera/jogga, samhällsfrågor, resa, sport, gym, matlagning, datorer/internet & film/tv.
Nya intressen välkomnas. Kanske dans?
------------------------------------
Kanske man ska skriva något om vad man vill med framtiden? Vad man söker? Vad man inte söker?
Ska jag skriva något om min dotter och vad vi gör? Ska jag ha en bild på mig och min dotter tillsammans?
Ser att många kvinnor skriver att de inte gillar profiler där männen visar upp sina tatueringar, bilar, hundar bla bla. Sådana har jag inte, har varken hund eller tatueringar.
Personligen tycker jag att profiler där man ser henne med ett glas alkohol i handen ger ett oseriöst intryck.
Bilder där hon poserar med putande mun gör mig spyfärdig. Töntigt.