Inlägg från: Anonym (Lom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lom)

Ärliga nätdejtingstråden!

Nu är jag också på HP :)
    Man 39 år. Bor i Stockholm...

Herregud vad man får gå på date om man bara vill!
    Jag bokar fan in en varje dag om jag vill.

Vem vill gå på date med mig?

• Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-15 14:37:28 följande:
    Frågan är väl omvänd, vem vill Du gå på date med?
    Kvinna, 30-45 år. Max 2 barn.
    Gärna att hon inte uteslutit tanken på att bli mamma, men inte jätteviktigt.
    Icke rökare eller nikotinist. Inga alkohol eller andra drogproblem.
    Helst inga stora lurviga husdjur.
    Bo inom "spårnätet" i Stockholms län.
    Tycka om att röra på sig, ingen soffpotatis.
    Anonym skrev 2012-05-15 15:02:28 följande:
    nej, det gäller ju att man hittar folk som vill dejta en också, och det gör inte jag.
    Sant, men jag träffar gärna okända människor bara för att. Behöver inte kalla det för dejt alltid. Jag älskar möten med det okända, lyssna på andras livserfarenheter. Skitkul.
    LivingEasy skrev 2012-05-16 00:44:33 följande:
    Bodycontact. En mer sexorienterad site där man kan va ett guldkorn genom att va seriös, ha snygga bilder och inte visa kuken. Så skiljer man sig från massan och får svar från lite vettiga brudar... Till skillnad på HP, MP
    Vad står FI för då?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 10:45:17 följande:
    Jag har avregistrerat mig från HP. Hade en stalker där som de inte kunde få bukt med så till slut tröttnade jag.
    Ligger lågt med hela dejtinggrejen eftersom jag har svårt att hitta folk som faktiskt vill träffas se var saker leder och inte bara knulla. 
    Men jag kan ju slänga in mig här iaf.
    - 34 år
    - Bor i Stockholm
    - 2 barn varannan vecka
    - Gillar att träna och träffa kompisar

Jag har inga stora krav på min dejt. Jag vill träffa någon som får mig att skratta och är snäll. Punkt.
    Resten tror jag löser sig vartefter.  
    Kolla här då...
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 03:44:01 följande:
    Kvinna, 30-45 år. Max 2 barn.
    Gärna att hon inte uteslutit tanken på att bli mamma, men inte jätteviktigt.
    Icke rökare eller nikotinist. Inga alkohol eller andra drogproblem.
    Helst inga stora lurviga husdjur.
    Bo inom "spårnätet" i Stockholms län.
    Tycka om att röra på sig, ingen soffpotatis.
    Vad gör du på lördag?
    Vi ses utanför xxxxx kl xx:xx? Flört
  • Anonym (Lom)
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 13:38:35 följande:
    Nu kan jag ju inte gå in och kika på din sida,då ser du ju mig:P

Vi får skaffa ett "trollkonto" istället.
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 13:42:15 följande:
    Haha, läs vad jag skrev ovan om ärlighet och att alla är anonyma.... Tungan ute
    Hehe. *pang*
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 13:03:32 följande:
    Haha! Match! Flört
    Jag har en katt. Om det nu räknas som stort och lurvigt husdjur. Men hon är 12 år och rädd för sin egen skugga. Och en fullkomlig attentionwhore. Flört

Det jag tycker är kul är att tråden heter ÄRLIGA dejtingtråden men att de flesta är anonyma?! Drömmer
    Är inte allergisk mot pälsdjur, men känslig.
    Jag finns på HP, synd du försvann där ifrån.
    Är egentligen inte här för att hitta en dejt, därför är jag anonym.
    Kul tråd!
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 13:52:13 följande:
    Jag är inte heller här för att dejta egentligen.
    Är bara roligt att prata med folk och dyker det upp nån på vägen är det ju en bonus. :)

Ska jag bli medlem på en dejtingsida igen väljer jag en man måste betala för, hp känns så oseriöst. 
    HP känns som att jaga mygg med kanoner.
    Har en HP-dejt på fredag, ska bli kul.

Jag tror jag vet vem du var på HP. Bor du med pendeltåget mot Södertälje?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 14:26:12 följande:
    Allt går bara man vill. När jag träffade mitt ex bodde han 40 mil från mig. :)

Exakt. Min erfarenhet av HP är att vill man ligga kan man få göra det alla dagar i veckan med olika personer om man så skulle önska. Men det går inte att hitta något annat.
    Precis. Däråt bor jag. Så då har du sett mig där och jag har inte varit intressant nog. Flört
    Nä, det var du som aldrig svarade på mina mail till slut.
    Tror att du träffade någon annan?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 15:14:04 följande:
    Åh nej. Eh. Så vi brukade maila varandra? 
    *tänker så att hjärnan blir överhettad*
    Generellt sätt slutar jag inte bara maila med någon. Om någon har mailat och jag inte tycker personen verkar intressant brukar jag säga tack men nej tack. 
    Nu är jag ju så nyfiken! *hoppar jämfota* 
    Om du vill inboxa mig och säga vem du är bara blir jag tacksam, jag kommer inte outa dig i tråden. Flört 
    Du sa att du hittat en annan, fast det var inte via HP?
    Är det slut? Tråkigt.
    Visst är det du som har en son som är ca 6 år? Flickan är äldre?
    Minns inte vad du jobbade med, vården?
    Hmmm vafan heter du? Kan ditt förnamn börja på K?
    Visst slutar ditt mobilnummer på 78? (jag har kvar det, tyckte ju om din röst. SMF)

Hehe, nä jag är andrasorteringen. Vi går vidare med våra liv. Jag har ju ny dejt på fredag! :)
    Du hade din chans Solig
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 20:32:03 följande:
    Jag raggar inte. Glad
    Men då förstår jag syftet. Och även att jag inte har så mycket att tillägga eftersom jag avregistrerat mig från den enda sajten jag var medlem på.
    Jag kanske återkommer den dag jag har samlat tillräckligt med självförtroende för att ge mig på det igen, jag träffade för många idioter som bara ljög för mig och bröt ner mig för mycket så jag behöver träffa någon som är ärlig och snäll. Och det verkar vara väldigt svårt tyvärr.
    Men lycka till till er andra. Kyss   
    Mmm Rynkar på näsan den enda som var ärlig, snäll och verkligen var intresserad av dig dissade du. Sånt svider.
    Inte kul att vara andrasorteringen.
    Men livet går vidare! Jag har en HP-dejt på fredag! :) En fika på Södermalm i Stockholm. Hur spännande som helst. Hon är 42 år och jobbar också med ekonomi och bokföring. Vi är båda i "sifferbranschen" s.a.s.
    Önska mig lycka till! Skål
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 15:14:04 följande:
    Åh nej. Eh. Så vi brukade maila varandra? 
    *tänker så att hjärnan blir överhettad*
    Generellt sätt slutar jag inte bara maila med någon. Om någon har mailat och jag inte tycker personen verkar intressant brukar jag säga tack men nej tack. 
    Nu är jag ju så nyfiken! *hoppar jämfota* 
    Om du vill inboxa mig och säga vem du är bara blir jag tacksam, jag kommer inte outa dig i tråden. Flört 
    Jo, vi mailade och pratade i telefon 2-3 ggr också. Jag gillade din mjuka och härliga röst. Very nice!
  • Anonym (Lom)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 21:04:48 följande:
    Ha ha jag är lite könsstöttande här.... (med ordet menar jag kille som "håller på en kille).

Vi killar blir ju härdade på dejtingsiter just genom sådana upplevelser, när saker bara rinner ut i sanden och mezz och samtal slutar tvärt. Ligger man "på" för mycket som kille är man bara ute efter sex.Och de tjejer som typ inte faller som furor är bara att lämna åt sitt letande.

Så det gälller att va cool! Hur intreserad man än är. Det är just när hon inte vet om hon kan få dig du är spännande.
    Det svåra som kille är ju när man själv fallit som en fura, då är det svårt att leva som man lär...
    Tjejer är ju annorlunda varelser, även på nätet. Och på nätet är det ju otroligt svårt att läsa av eg...

Nu menar jag inte att LMFS är en dryg tjej som bara finns på dejtingsiter för att få uppmärksamhet och boostar sitt självförtyroende. Utan just det där med att läsa av är svårt för tjejerna oxå. De har 10-30 st att hålla koll på. vi killar kanske har 3 samtidigt man chatta och håller på att kolla vibbar med.
    Javisst, så är det.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!