Tusse85 skrev 2012-12-10 00:28:03 följande:
Oj, två i tråden som gått på dejt alltså?? Spännande ;)
För mig går det fortfarande skit..... trots att jag inte har någon bild alls som är sexig så får jag mest erbjudanden om KKs. Asså jag är en mamma med två barn, varför tänker alla på sex ändå när dom ser mig? :P
Har senaste dagarna oxå haft totalt 6 st föredetta dejter som viljat träffats igen...för *trumvirvel* SEX. Gaaaaaaaaaaaaaaaaah. Nobbat dem alla självklart!
Jag spyr på sex snart!
Och en till grej, mitt abonnemang går snart ut på MP och har bestämt mig för att inte förnya det. Så nu till frågan, jag har sett många skriva dit sitt namn i presentationen för att folk ska lägga till på fb, hiss eller diss på det?
För ser jag någon söt vill jag ju att dom ska hitta mig...sen sen blir jag orolig oxå för alla dom där 231 som mailar som jag inte vill ha kontakt med..... men ändå ser jag de inte värt pengarna att lägga på MP så vet inte hur jag ska göra.... hur har ni de på MP?
HP är så mycket lättare...
På MP finns nått som heter "min zon". Dit ger man tillträde till endast de man vill... Dock är det ju svårt att få den du är intresserad av att förstå att han ska titta in i din zon för att hitta mer info om dig (hur han kan kontakta dig till exempel). För ordningens skull är det väl bäst att jag påminner om att man inte får lämna ut kontaktinfo i sin profil