Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (33-åring) skrev 2012-11-27 18:11:59 följande:

Inser att tiden inte går rikitgt så fort som jag tror. Det är ju den här veckan som han sa att vi skulle ta istället.

... och där kom mailet med förslag om dag. Trist att jag inte kan på fredag, får hoppas han kan i helgen eller början av nästa vecka.
  • Anonym (33-åring)

Jahopp, då har man bokat in en fikadejt imorgon då!

• Anonym (33-åring)

Med tanke på (icke-)aktiviteten i tråden skulle man inte kunna tro att det är fredag...

• Anonym (33-åring)
    Anonym (sidetrack) skrev 2012-12-01 20:11:25 följande:
    Tack för svar! Det handlar inte om otrohet utan det är mer komplicerat än så. Öppet förhållande var otänkbart för mig också en gång i tiden. Jag undrade mest allmänt om tråden är just enbart för singlar eller om det finns fler som jag här. Men av ditt svar gissar jag att det inte gör det.

Vem som helst som vill diskutera nätdejting är välkommen, uppfattar jag det som. Fast jag får instämma med (rainbow), det blir tunt med tips från mitt håll då jag varken är för öppna förhållanden eller någonsin har sökt en kk.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-12-04 18:13:45 följande:
    Tycker också att det låter kul! 
    Känner bara en person som jag vet varit på en regelrätt blinddate och de blev visserligen inte ett par men vänner för livet. 

Jag vet också bara om en genomförd blinddate, de är idag gifta!
  • Anonym (33-åring)
    Tavelkrok skrev 2012-12-09 17:45:46 följande:
    Till alla som liksom jag gett upp hoppet om att träffa någon via nätet och insett det vansinnigt högoddsade sättet att hitta sin livskamrat.

Jag kom till punkten då jag insåg att nätet mest skapade frustration och ångest över att ingen ville ha mig och beslöt att lägga ner hela skiten. Gjorde så, avreggade mig på de fyra fem ställen jag fanns och beslutade mig för att inte ta förnedringen där längre. Hade inga planer alls och beredde mig på ett liv i ensamhet.

Tre dagar senare låg det ett mess i min FB. Hon hade sett mig på ett ställe och också sett min bild som reklam på en singelsajt och känt igen mig och förstått att jag också var singel. Vi var ytligt bekanta sedan tidigare, nu var hon också skild. Idag leker livet och jag har aldrig varit lyckligare.

Kontentan? Glöm inte bilden på dejtingsajten och förringa inte bekantskapskretsen :)

Lycka till alla!

Då ser med spänning fram emot vad som ska hända imorgon, mitt betalmedlemskap gick ut i förrgår. Nu blir det inget mer nätdejtande, iaf inte på ett tag.
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2012-12-10 00:28:03 följande:
    Oj, två i tråden som gått på dejt alltså?? Spännande ;)

För mig går det fortfarande skit..... trots att jag inte har någon bild alls som är sexig så får jag mest erbjudanden om KKs. Asså jag är en mamma med två barn, varför tänker alla på sex ändå när dom ser mig? :P

Har senaste dagarna oxå haft totalt 6 st föredetta dejter som viljat träffats igen...för *trumvirvel* SEX. Gaaaaaaaaaaaaaaaaah. Nobbat dem alla självklart!

Jag spyr på sex snart!

Och en till grej, mitt abonnemang går snart ut på MP och har bestämt mig för att inte förnya det. Så nu till frågan, jag har sett många skriva dit sitt namn i presentationen för att folk ska lägga till på fb, hiss eller diss på det?
    För ser jag någon söt vill jag ju att dom ska hitta mig...sen sen blir jag orolig oxå för alla dom där 231 som mailar som jag inte vill ha kontakt med..... men ändå ser jag de inte värt pengarna att lägga på MP så vet inte hur jag ska göra.... hur har ni de på MP?
    HP är så mycket lättare...
    På MP finns nått som heter "min zon". Dit ger man tillträde till endast de man vill... Dock är det ju svårt att få den du är intresserad av att förstå att han ska titta in i din zon för att hitta mer info om dig (hur han kan kontakta dig till exempel). För ordningens skull är det väl bäst att jag påminner om att man inte får lämna ut kontaktinfo i sin profil
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 19:23:55 följande:
    Då är jag härmed med på match.com får se om det blir någon hit har verkligen inga förväntningar alls.

Papito: Hur går det för dig och brudarna?   

Vilket typ av medlemskap valde du på match? Är Match bra? Vilken sida ska man välja när man ska ge sig in i djungeln igen?

• Anonym (33-åring)

Idag mötte jag min allra första internetdejt på stan. Han hade barnvagn.

• Anonym (33-åring)
    NooneBird skrev 2012-12-28 14:32:22 följande:

Var det illa eller? :) jag har också mött en på stan som jag pratat med tidigare och faktiskt dissat men när jag såg honom irl så var han faktiskt riktigt snygg jämfört med bilderna

Nej, bara lite kul.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!