Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-19 11:21:14 följande:
    Ja, men jag lägger ingen mer tid på det nu. Det är inte min förlust. 

Nä,lägg ingen tid på att vara taskiga.Du är rätt elak mot mig. Jag har aldrig hoppat på dig. Jag sa vad jag aldrig skulle göra. Vad ni gör,är väl ändå upp till er? Det är inget jag dömmer.
  • Anonym (men)
    NooneBird skrev 2012-10-19 11:22:58 följande:
    Sant, sant!

Sant!
    Jag ska ju inte vara här..är ju inte singel..
    Så lycka till alla ni härliga människor (Ni vet vilka ni är!)Solig  
  • Anonym (men)

VIsst ska man vara rädd om den man lever ihop med eller är tsms med..
    Men idag blev jag nekad jobb..för att damen inte ville  ha mig arbetandes i närheten av hennes man ...
    Damen och jag hade pratat innan osv..och när jag träffade henne,träffade jag också hennes man..

Man undrar ju vad han hade pysslat med tidigareSolig

Måste ändå vara jobbigt..ska man välja vilken fröken barnen har..vilken som sitter i kassan på Ica etc etc?Glad     

• Anonym (men)
    Papito skrev 2012-11-03 09:43:26 följande:
    Lexus = Lyxigare variant av Toyota, världens bästa och tryggaste bil. Den har allt Toyotan har men mer körglädje, fart...lite piffigare och hetare helt enkelt.
    Bästa modellen ever är en Lexus Papito -74

-74? Veteran då va? Gratis skatt iaf..vet inte hur mycket resten kostar att underhålla?Tungan ute
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-03 12:52:01 följande:
    Hm, lustigt att så många ensamstående relationsexperter (även jag) sitter här och skriver. Är det inte lite som att ta råd av en luspank börsmäklare?

Hmm..kanske..Men det är ju bra att höra hur folk tänker också. Undrar om killar nöjer sig lättare? Eller har det bara med person att göra? Jag skulle aldrig vilja ha ett förhållande,bara för att..men många verkar ju ha just det.
    Eller om man varit ihop länge och sedan tillslut gör slut..så har det varit dåligt så länge..men man har inte orkat gå? Bekvämt eller vad? Eller rädsla att bli ensam?

Nog fasiken är det inte lätt att hitta någon att leva resten av livet med:)   
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-11-03 13:18:51 följande:
    Du kanske inte skulle kommit dit i en kort teddy med spets och djup urringning...
    Jaha,skulle jag haft kläder på mig?Tungan ute
  • Anonym (men)

Hur ser ni på om man vill vara kompis med en gammal dejt? När man har partner.Och det finns fortfarande intresse från ena hållet.

• Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-06 18:50:57 följande:
    Det är väl att be om problem? Jag menar att om bägge bara vill var kompisar så är det inget problem men om någon vill nåt mer så är det nog bäst att avstå.
    Mmm,säkert så. Lika med ex? Man kan ju aldrig veta om någon är intresserad(med en dejt kanske man kan ana,om det var man själv som sa nej och den andre ville mer?)..det är lite det där med kompisar av annat kön. Är det alltid no-no?
  • Anonym (men)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-06 19:19:43 följande:
    Varför skulle det vara no-no att ha vänner av andra könet? 
    Vet inte. Jag tycker inte det. Men ALLA jag dejtat eller varit ihop med .typ.
  • Anonym (men)

Jag hörde på han ,Ola,på Rixfm för länge sedan. Och han menade just det..att killar som har kvinnliga vänner..vill ligga. Alltid. Förr eller senare. Inte när de har partner såklart..men om chansen ges.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!