Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-09-25 11:50:47 följande:
    (men) Du hänger nästan mer i tråden nu när du hittat din man än vad du gjorde innan....

Hihi..Mhmm..måste vara uttråkadGlad
  • Anonym (men)
    modesto skrev 2012-09-25 11:55:47 följande:
    är det krav i den tråden att man måste vara singel? man kan väl dela med sida dejtingerfarenheter och preferenser ändå, eller hur?
    Klart! Han ska bara jobba sig!
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-09-25 13:16:19 följande:

Vet hur det känns, har den effekten på kvinnor!

(b), (men), singelmorsa, tabula....var det inte några till också?

Hah! Jo,fanns säkert någon frökenjättetrevlig till!Flört
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 22:26:46 följande:
    Så är det. Det låter bra men iverkligheten är det lika barn leka bäst. Jag vet...

Kanske..men det beror väl på hur man använder sin intelligens? Om man ska hålla på och rätta någon hela tiden eller tror att man vet bäst..och inte kan ta in någon annans tänk osv..Fast då handlar det kanske mest om folk som bara tror att deras väg alltid är rätt och att de aldrig kan tumma på något..
    Då blir det bara tjatigt och bråk i längden.

Jag träffade en kompis kille..och han visste allt..Jag blev spydigKräks Min kompis är då uppväxt med hästar..tävlar osv..heela livet. Men han visste ändå mer om hästar och allt runtomkring och liksom "talade" ner henne. Tillslut var ju tvungen att säga "du har hästar också eller?".
    Han " nej,men jag var ihop med en ridskolechef"..Så han var inte bara bäst ,han snackade om ex också..Och det var inte bara en hästtjej han hade varit ihop med..utan en ridskolechef. Mycket viktigt tydligenObestämd    

Själv kunde jag inte alls fatta att någon tjej ens ville vara ihop med hnm.   

• Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-09-26 09:28:24 följande:
    Fick ytterligare ett mail i morse. denna gång från en person som angivit "lektor" som yrke och Stockholm som bostadsort. Precis som de senaste mailen har "hon" problem med å,ä, ö... ÄMNE: "Hej
    "Hej! Vi verkar ha en valdigt samstamig bild av livet som ett par. Jag vill garna veta vad du gillar och vad du soker! xxxx@g m a i l c o m Jag ser fram emot att h?ra fran dig!

Men precis..vad har du skrivit i din pres? Att du har eget jetplan osv?Tungan ute
  • Anonym (men)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 11:57:15 följande:
    Jag vet inte om jag är singel längre. Solig

Åhå,vad kul! Berätta?!Skrattande
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-26 11:57:32 följande:
    men, hur svarar man på det inlägget utan att du uppfattar det som jag "rättar" dig? Men hur som helst, intelligens och kunskap är olika saker. Personligen så stör det mig mycket när en person sprider information som är felaktig till andra människor, sen gäller det generellt saker som jag själv inte vet något om kan det självklart hända helt fritt. Allra mest irriterad blir jag när det är personer som borde veta vad dom pratar om (Tex själv jobbar jag med design och utveckling av system/program) det har hänt att jag stött på personer på fester eller dyl som håller föredrag för en grupp människor om hur saker fungerar osv och pratar rent ut sagt goja. Frågar sedan någon mig om jag kände till det osv så säger jag helt klart att det är rent skitsnack. Eller ett liknande exempel jag varit med om när jag var i förhållande så hände det någon gång att tjejen berättade vad någon (vill inte gå in närmare på vem) sagt och berättat och när jag vet att det är 90% lögn så vad ska man göra? Nicka och säga aha eller säga som det faktiskt är? Kunskap är prestige för många, alla vill veta bäst och mest. Det är inte alls sådan jag är, jag förklarar gärna om någon vill veta i dom fall jag vet svaret eller delar av svaret. Jag kan delge mina teorier för helt för mig okända saker osv, men jag har inget som helst behov av att hävda mig eller visa mig bäst. Men det kan misstolkas i vissa sammanhang. Hur som helst det var inte vad jag syftade på, utan mer av typen att man förstår något långt innan det var avsett att man skulle förstått det, ivissafall kan det inte vara önskvärt, speciellt inte om man med detta "sabboterar" någon annans dolda agenda.

Vadå? Du ska väl bara nicka och hålla med mig?Flört

Nä,alltså,jag skulle ju säga till,om jag visste att det var lögn..men inte.."öh,så är det inte"..utan mer "jaha,jag hörde detta och detta..vad tror du..stämmer det lite,eller har vi fått olika uppfattning?". typ Glad 
  • Anonym (men)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 12:29:21 följande:
    Jag la ju ner HP. Och precis innan var det en kille som mejlade mig, han kändes ovanligt vettig för att vara en som närmar sig mig. Och sen när jag la ner skickade jag min privata mailadress till honom och sen fortsatte vi prata där. Vi började med att skriva otroligt långa mail till varandra, sen övergick vi till att prata i telefon typ 2 timmar varje kväll. I helgen träffades vi och det stämde direkt. Jag ska dit på fredag igen och vi har väl bokat aktiviteter iaf tre helger till framöver. Och han har "råkat" berätta för sin familj att han träffat en tjej.
    Så jag vet inte. Det verkar ju bra.
    Och han är toppen! Trygg och stabil, smart och rolig. Vi har mängder med saker att prata om hela tiden.
    Än så länge är det inte officiellt men jag har sagt till de andra jag pratat med att jag träffat nån.  

Roligt roligt roligtSkrattande Nä,efter så kort tid..går man väl inte ut med att man har pojkvän..Men så skoj. Och planera helger ihop..seriöst!!Flört{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-26 12:44:56 följande:
    men, Nä så diskret är inte jag, utan det är direkt "Fy fan vad du ljuger din gammle kålsupare! Har du ingen skamm i kroppen och stå här och sprida din lömska propaganda?!! Förövrigt hörde jag du blev tappad på dagis och matad med tvättmedel större delen av din uppväxt"

Det ante mig!Tungan ute
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-09-26 19:51:25 följande:
    Aaaahh vad störigt! såg att jag fått besök på min sida från en snygg kille... tittar på han presentation och den var perfekt(för mig) men han vill ha barn... det är många som gått bort p.g.a det, så synd!!

Det var mitt största problem med..jag är klar med barnSolig
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!