• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Välkomnar alla nya förresten, kul med lite nytt blod!

• Papito
    Anonym (men) skrev 2012-08-07 13:04:46 följande:

Jag med..alltså..långdistansare..eller ja,en då iaf Glad

Gammal dejt..utan självrespekt alltså..Tungan ute Vad betyder "träffas lite"? Hehe..det är som att bara säga "ska vi knulla lite?"..ska man,ska man ordentligt!Flört  

Idag är jag bitsk Solig   
    Haha, du är rolig du...

Nä, klart att det inte är klockrent med en gammal dejt som man av någon anledning inte valde att fortsätta med första gången... det är ju därför jag tvekar. Hon var skitbra på alla sätt och vis men det var ändå ngåot som saknades. Tänker att jag kanske kan ge det en chans till och finns det inte så finns det inte.

Men jag har som sagt inte bestämt mig...allt hade varit lättare med riktiga höghastighetståg..concordetypen snackar vi om nu..haha
  • Papito

Hehe...jag så bara att han inte ser så fräsch ut..vi kan ha olika smak

Åldern är ju bra, 30+......men kombinationen 30 & sucker för Pugh oroar lite...haha

• Papito
    Anonym (men) skrev 2012-08-09 19:40:29 följande:

Men så är det ju..En Göteborgare försökte övertyga mig att åka till Liseberg..visade en undersökning om det bästa tivoli..gjort av GT..vadå helt opartiskt?! Tungan ute

Du skulle ha lyssnat på den där göteborgaren, vi vet vad kvalitet är...och Liseberg är grymt mycket bättre än "Grönan"...skoja inte nu. Som att jämföra gamla svenska 200-meters sprintertjejer från 90-talet med Usain Bolt!
  • Papito
    Anonym (L) skrev 2012-08-09 18:17:06 följande:
    Tror att det är en generationsgrej, vi var tre kompisar som åkte och samtliga har föräldrar som har spelat den här musiken under uppväxten. En av kompisarna fick Pughs autograf och en kram och var rätt nöjd Cool.

Jag kan ju lugnt säga att åren inte har varit snälla mot mr. Cooper, fan va han ser ut men rösten är fortfarande helt grym. Han körde på stenhårt och det kom en hel del gamla goingar. Intressant att se att Aftonbladet sågar honom och GT tycker han gjorde det fantastiskt... Smaken är som baken Glad.

Men jag tyckte nog att jag i ögonvrån kunde se att han tittade på dig, att ni fick ögonkontakt...och var det inte t.o.m. en blinkning..?

Hahaha, skojar med dig L, vi göteborgare måste hålla ihop i den här ostkustdominerade världen.
  • Papito

Beror ju på vad det är fför issues...svårt att ge råd utan att veta

Svårt det där med ålder, vissa kan vara tio år yngre men skitmogna, andra märker man att de kan vara hyfsat mogna men har "luckor". Jag brukar tänka att ju äldre man är desto mindre spelar åldersskillnaden roll. 20 & 15 är i mina ögon en enorm skillnad, 30 & 35 inte alls så stor. Samma med tio år. 20 & 30 är ganska stor skillnad 30 & 40 inte lika stor. Generaliserar givetvis.

• Papito
    Anonym (vg) skrev 2012-08-13 21:23:41 följande:
    Jag är vegetarian och skulle gärna se att den jag dejtar också är det (eller vegan). Tyvärr så går det ju bort väldigt många om man har det kravet. Nån annan som känner igen sig i det problemet? Kanske har ni nåt annat önskemål som inte så många matchar?
    Kan förstå dig till viss del, samtidigt är det väl en del av livet och en relation, att acceptera att man är olika. Visst, känner du väldigt starkt för det så måste det bli så annars skiter det sig kanske ändå i längden men samtidigt får man också inse att det kan bli tufft om man ska ner på detaljnivå, alla har vi några minus som partnern måste lära sig att leva med,
  • Papito
    Anonym (vg) skrev 2012-08-13 22:12:09 följande:
    Jag tänkte i första hand praktiskt då om var och en ska laga sin egen mat så känns det ju rätt omständigt men det skulle man ju kunna göra så klart. Frågan är väl vad hon skulle tycka om det. Ur ett rent etiskt perspektiv så att säga så är jag okej med att hon äter kött. Kanske hon kan äta vegetariskt ibland också i så fall. Tror ni många skulle acceptera en sån lösning?
    Är problemet inte större än så tycker jag du kan lägga tankarna åt sidan! Måste vara en extrem bagatell om man verkligen hittar någon bra.
    Man kan laga samma mat och köttet vid sidan av eller anpassa rätten lite så att man slipper göra två helt skilda måltider.
    Man kan äta vegetariskt ett par dagar i veckan...

Ja, finns miljoner lösningar och har du inte större problem med kött än så tycker jag inte att det ska begränsa dig, det är svårt nog ändå att hitta någon man känner är skitbra!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!