Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

nelly82 skrev 2013-04-08 09:30:58 följande:
    Stilla det blev...
    Går alltid i vågor i den här tråden :) , vi kanske dejtar just nu , och då blir det lätt uppehåll :)
  • ander25k
    nelly82 skrev 2013-04-09 08:55:23 följande:
    Var förresten på date igår! Med en kille som jag träffade på singelfesten i lördags!

SÅÅÅ kul!! Vet inte när jag skrattade så mycket sist! Att han är superduktig på att laga mat gör ju inte saken sämre.

Dock e jag lite orolig för ålderskillnaden, han e 17 år äldre....och så har han två barn...inte helt det jag sett framför mig, men trivs man med en människa så gör man. Vi kommer definitivt ses igen =)
    Du är ung , släpp lös och chansa .
  • ander25k
    Ensammor skrev 2013-04-09 12:19:35 följande:
    Okej, jag tar steget att ragga här på FL!
    Glad, trevlig och lite halvgalen tjej i sina bästa år. 15+22!
    Har två underbara tjejer på 6 resp 8 år som jag har varannan vecka.
    Jag har aldrig dejtat någon främling från nätet faktiskt, undrar lite hur det skulle kännas.
    Varför inte , alla vis funkar , men som sagt din inkorg kommer nog svämma över här på FL , och väldigt få som har bilder på sig själv på sin profil , så lite grisen i säcken blir det .
  • ander25k
    Papito skrev 2013-04-09 15:45:12 följande:
    Men kan man blockera här på FL?
    Nej , men privat , så bara inbjudna kan se .
  • ander25k
    pyjamastrollet skrev 2013-04-10 16:43:21 följande:
    Hur kommer man över den här dejting-tröskeln när man inte orkar engagera sig alls? I början var jag aktiv som tusan och verkligen försökte men nu känns det bara motigt och omöjligt att hitta nån...
    Då gör man lite uppehåll , och gör annat , för det kan bli som ett gift att hänga där , och som du har märkt , det är inte lätt att hitta den där ,som är just den där , så ta ett steg bakåt på några veckor .
  • ander25k
    Anonym (The One) skrev 2013-04-15 22:44:19 följande:
    så fort jag fann nån som det kändes lite för bra med så backa ja så va e det för fel på mig?

vet ej hur ja ska göra för det skrämmer mig.

Så fort ja får kontakt med nån så blåser ja av , är ja sjuk? 
    Krävs lite mod att släppa in någon i sitt liv , är inte gjort i en handvändning.
  • ander25k
    Anonym (newb) skrev 2013-04-16 01:13:57 följande:
    hm, kanske en dum fråga men var på detta stora forum skriver man om man vill försöka träffa någon? Det finns ju "relationer", "relationsproblem", "sex och samlevnad" och jag vet inte allt! Finns det några regler för vad man får skriva och var man får bjuda ut sig så att säga? :)
    Jag kan väl säga att jag inte söker varken anonyma sexträffar eller en livspartner just nu utan något i mitten kanske...

Ni verkar ju vara en munter skara så det blir säkert kul bara jag får vet var jag ska börja! :)
    Inboxa , sätt igång och spana Glad sen har nog inte alla kanske ort skrivet på sina presentationer , men man kan inte göra så mycket än chansa .
  • ander25k
    nelly82 skrev 2013-04-16 09:06:11 följande:
    Hemliga tråden verkar ju spännande! Skål  Hur tar man sig dit??

Haha, även om det här känns jätteanonymt, är det säkert bara en tidsfråga innan nån har listat ut vem jag jag är och hur allt hänger ihop =)  
    Går till grupper , och skickar en förfrågan , sen är det upp till gruppvärdarna att godkänna dig .
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-04-24 06:55:36 följande:
    Denna gång kliver jag in här som singel...
    Tittar in o läser ibland.
    Ha det gott   
    ?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!