Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Dejt på tisdag Glad verkar finnas några gemensamma nämnare Glad som jag uppskattar , men hon är lite ung .

• ander25k

Hm , dejten vart inställd , sjukt barn och en något snuvig mamma i telefonluren , men gick och fikade med en kompis i stället , funkade lika bra , nytt försök om 2 veckor bokat .

• ander25k
    Afrodita1979 skrev 2013-02-12 21:40:34 följande:

Trist Men otroligt mååånga som e sjuka nu...
    Förresten, åt semla på jobbet idag och tänkt på dig Det var väl du som pratade om semla för ett par dagar sedan?   

Japp Glad trevligt att nån tänker på mig Flört
  • ander25k
    Angelven skrev 2013-02-13 08:59:47 följande:
    Jupp, börjar inse det. Tråkigt för hon och hennes intressen är en väldigt bra match.

Att det skall vara så svårt:

"Sökes - fikasugen tjej som har hittat sig själv, städat sin garderob på gamla skelett och bor inom en timmes avstånd med möjlighet att träffas mer än 1 ggr i månaden så inte tokmånga aktiviteter på gång...

Du bör vara söt, rik, smart, besöka ett gy ibland och ha bra ironisk humor ..." 
    Man blir nästan sugen på att sno den Flört men jag har mitt tillägg i slutet på min text .Jag är bättre än ditt X på allt .
  • ander25k

Vart nyss dissad , pga att jag är fabriksarbetare Glad , alltid något , hon trodde jag var akademiker , pga texterna jag skrev till henne ? .

• ander25k
    Beya skrev 2013-02-15 15:44:31 följande:

Men va f-n! vad är det med människor?! hennes förlust
    Alla kan inte vara ingenjörer Glad
  • ander25k

Jag har flyt , 3 st trevliga diskussioner på HP igår kväll Glad som ger mersmak Glad.

Hund ras var frågan som startade pratet , så det kanske inte behövs långa texter , men det kanske bara gäller hundägare .

• ander25k
    Papito skrev 2013-02-16 08:49:44 följande:

Ja, hundtricket är väl vetenskapligt beprövat
    Just ja , finns en film om det Glad
  • ander25k

Vad ska man säga , var 3 väldigt bra jag messade med , idag återstår ingen ? :) när man tror det går bra , så går det inte bra Glad Men dom vet inte vad dom missar Flört , nya tag idag Glad.

• ander25k

Jag får säga att jag hatar den tröga starten på vissa konversationer man har på HP , dom verkar hålla på allt , innan dom är säkra på att man är seriös .............

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!