Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

jessie01 skrev 2013-05-18 03:35:57 följande:
    är killar bara sex tokiga???  faaan! jag ger upp! okej för nice sex! med rätt person, o leva ut allt! men jag har bara träffat sex dårar! dom har sett mina bilder,,, o bara skriver om hur läcker man e,,, mm,,,   va fan?! jävla idioter???  e jag inte mer värd än så???

jag ville ju bara ha nåt seriöst,,,,    :( 

Troligen ska du byta bild på din presentation, jag har en blandning av bilder, lite neutrala och vissa lite provocerande.

Så prova byt bild och ändra lite i din text.

Men jag personligen kommenterar aldrig ett utseende i ett mess, det tar man IRL annars är det bara tomma ord utan mening.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 12:15:15 följande:
    ja,,, jag har funderat på det?

men kan inte finna nåt. :P

jag skriver ju rätt spontant o beskriver ju bara att jag vill ha nån som e trygg i sin manlighet, o inte e rädd för att ha en tjej som hugger i o grejjsar med allting.

sen skriver jag ju lite ditt o datt. tex att jag e fartgalen. tycker om rally, djur o natur,,

att jag har eget, med massa djur, o på så sätt e i skogen o tar min ved.

inget konstigt alls faktiskt. ...

sen brukar jag skriva, att e det kk dom e ute efter, e det baybay!

så tydligare än så kan jag ju inte va? 

Gillar redan det jag läser, med djur /natur/ved och jag blir intresserad , men många skriver för mycket detaljer om hur en framtida partner ska se ut och vara, den biten ska vara osagt till den dagen kommer.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 14:57:26 följande:
    ja,,, jag fattar inte att det ska va så förbannat svårt eg? 

jag skriver inte om några krav på killen alls.

givetvis vill jag inte ha ett träsk troll,,,  lite utseende får det ju vara! men sen är det alltid personen bakom, som gäller.

kemin och attraktionen.

en del killar tror jag, blir rädda oxå. tyvärr...  för man grejjsar.

så därför säger jag hejsvejs nu! för nu ska jag ut i skogen o såga ner träd! behöver ju veeeed! :) 

Många kan vara rädda för att du ska vara lite manhaftig, men jag tar det som en fördel, Du är Stark i den du är helt enkelt, Du begränsar dig inte i en roll, och det krävs en lika säker man som motsvarar dig troligen.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 16:01:20 följande:
    hahha! njaa,,,,, manhaftig e jag knappast. är bara ett äpple hög, o smal. 

sen ser jag ju knappast ut som tjejen som håller på med sånna här sysslor.

kan gå ute i skogen med flätor o örhängen o allt dingelidong! :)

men jag tror att det kanske är min hmmm,,, hur ska man säga,,  min stil, alltså att jag alltid går min egna väg som spelar roll.

en del killar har sagt jag har en bitch stil???   hahaha! o jag har stått där som en fågel holk o fattat nada! :O inte kul o höra man ser ut, o skulle va en bitch, när man i själva verket brinner för det jag gör. o går min egna väg, o e pratglad, o social,, sen säger vad jag tycker.

men jag har stött på killar som inte vart säkra på sig själva,,,

och då antar jag de inte pallar nån som e stark?

sen åker jag fanemej alltid på dessa killar som e 10,14 år yngre! slår aldrig fel!

jag har frågat om de e en morsa de söker? för man undrar ju,,,

nu tog jag mig en paus! :) har sågspån på hela mig nu. :) så snyggt va det,,,,, :P 

Japp, få män klarar av en självsäker kvinna, då kommer ordet Bitch, sen att andra finner dig som en omhändertagande människa och vill att du tar hand om dom, dom borde flytta hem till mamma igen.

Du får sortera bättre helt enkelt.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 17:22:43 följande:
    och hur sorterar man?  jag e rätt kass på det....... :(

Ska inte påstå att jag är bra på den biten, har dejtat friskt med fel typer själv, men jag är lite komplex och kan lätt locka fel typer av kvinnor för mig, Så min statistik är usel .
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 18:28:03 följande:
    hahah! ja inavel måste det ju va? för det där e fan inte normal början på en konversation!

jag har frågat dom, om dom går fram till tjejer på stan, o säger att de vill slicka dom?

noll respons på det!

jävla idioter!

jag tycker nästan det blivit vardagsmat nu, som tjej, att höra sånt.. :(

det e ju lite därför man ger upp faktiskt! 

Och dom som både förstör och förbättrar våra chanser att nå fram till er.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 21:19:28 följande:
    hahha! finns det säkert! som vill slicka pung!  :O

näää... seriöst,,, som kille kan man gå med. tror inte tjejerna svinar sig så.

men som tjej? njaaaaaaaaaa.................   det blir dasslock på det! 

Lovar att det finns, men bara på Mötesplatsen hitintills, pannkakan verkar lugnare på den biten .
  • ander25k
    Anonym (tjej) skrev 2013-05-18 22:40:57 följande:
    Bara och ta steget och bjuda da ut han/hon.

Allt för få kvinnor gör så, utan dom väntar och väntar verkar det som, har alltid undrat varför.
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-18 22:00:31 följande:
    åååja! jag har allt fått sånna förslag därifrån med... tyvärr.   för jag trodde det va en seriös sida...

Faktum är att samma personer finns på dom flesta sidorna, under annat namn bara.
  • ander25k
    jomma skrev 2013-05-18 22:38:59 följande:
    Jessie01; Ja, det verkar tröttsamt. Jag var nu med på en nätdejtingssida på gratismedlemskap, men det var redan avskräckande. Alla tjocka, fula och gamla män ville träffa kvinnor minst 10 år yngre än sig själv och vikten skulle gärna vara 45 kg till 55 kg. Det första de frågade var efter foto på mig. Vafaan?! "Skit i hur jag ser ut din fula apa" fick jag lust att svara. Vilka krav folk har. Presentationerna var helt overkliga, vem är så perfekt och OM man är så perfekt varför är man då singel?

Oödmjuka verkar många också vara typ; jag är perfekt därför kräver jag; ( 100 kravpunkter presenteras)

Eller vad är eran erfarenhet?

Smal är normal, normal är lite rund, lite rund är över viktig, om man ser till mina dejter .

Ålder, vem vill inte ha en yngre partner, mina dejter har varit mellan 29 och 51 år i ålder, ganska stort spann men då träffar jag gärna människor som gör mig nyfiken, och tänker sällan på ålder.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!