• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany

Jag träffade karin och margareta för min senaste cykel men denna cykel hade jag Leif för första VUL och kanske ÄP med honom.

• Tant Groda

Tycker att de flesta är bra. Vi ska ha Leif på äp och det känns bra. Gillar han. Ser smått förvirrad ut, men det gör de flesta bra läkare.

Alexander har vi också haft. Han är ok, men speciell. Han tyckte vi kunde ta det lugnt, vi fick hålla på tills vi var 50 år!! Ja sen har han ju passat på att att dissa mina kunskaper om min egen sjukdom. För jag kunde inte veta det då sjukdomen är ovanlig (nä jag har bara levt med den i 30 år)

• fridalilla
    Tany skrev 2012-10-19 19:56:29 följande:
    Fridalilla : har du smärta efter ÄP?

Ja, hade ont i kanske en vecka. Jag är nog väldigt känslig för alla dessa behandlingar.
  • nl2012
    Tany skrev 2012-10-18 21:42:42 följande:
    Nl2012: vilken tid du tar synarela ?
    Tog sprayet kl 8, 14, 20. Nu kl 8, 20. 
  • Tany

Väntar på första möte:
    lovvan
    Sindyrella1983
    sessan 83 k
    diana0101
    Rosenäng

Spraystart:
    nl2012 - 4 okt
    Tany- 24 sep
    malphie-10 okt
    themrs81-18 okt
    Libra1 - 19 okt

Sprutstart:
    Maybe - 2.okt
    Libra1 - 6 nov
    Tany - 10 Okt

VUL:
    Libra1 - 13 nov
    Tany - 22 okt
    Maybe - 10 okt

Äggplock:
    Maybe - 12 Okt
    nl2012 - v.44
    Libra1 - v.47
    Tany - 24 Okt
    Tant Groda - v. 43

ET/FET:
    Karin13 - 27 sep
    Maybe - 14 okt

Testdag:
    Maybe - 25 okt

Ruvare:
    Maybe

Gravida:
    Karin13
    Fridalilla

Väntar på ny IVF:
    Tinapina
    Försöker1

• diana0101

Vi har bara träffat dem två som tog emot oss på parmottagningen. Jag hade Britt och det var hon som skrev remiss till kontraströntgen och utlåtandet är ju ingen passage, IVF rekommenderas, men vi vill gärna att de förklarar lite mer och om det inte är något annat som kan kollas upp för att optimera chanserna för en lyckad IVF. Tänk om det typ är helt igenkalkat i livmodern oxå... Vi ska träffa Britt igen i veckan och hoppas på att få lite mer klarhet i saker och ting.

• Tinapina

Väntar på första möte: lovvan Sindyrella1983 sessan 83 k diana0101 Rosenäng Spraystart: nl2012 - 4 okt Tany- 24 sep malphie-10 okt themrs81-18 okt Libra1 - 19 okt Sprutstart: Maybe - 2.okt Libra1 - 6 nov Tany - 10 Okt VUL: Libra1 - 13 nov Tany - 22 okt Maybe - 10 okt Äggplock: Maybe - 12 Okt nl2012 - v.44 Libra1 - v.47 Tany - 24 Okt Tant Groda - v. 43 ET/FET: Karin13 - 27 sep Maybe - 14 okt Testdag: Maybe - 25 okt Ruvare: Maybe Tinapina Gravida: Karin13 Fridalilla Väntar på ny IVF: Försöker1

• Tinapina

Fattar inte varför det blir så konstigt från ipaden:s iallafall så är jag numera ruvare:)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö