Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Sindyrella1983 skrev 2012-08-01 16:32:33 följande:
Hej! Jag och min sambo ska påbörja IVF... Vet inte riktigt när dock. Har första besöket hos barnmorska på sjukhuset den 27 augusti. Antagligen för prover mm. Jag har tyvärr fått operera bort båda mina äggledare på grund av två utomkveds, så orsaken till varför vi inte kan bli gravida är redan konstaterad. Är lite nervös inför detta, då jag inte riktigt vet vad som väntar. Men spännande på samma gång såklart. Vi uppfyller alla kriterier som dom har, så jag ska ringa min BM imorgon och höra om dom har en tid innan 27/8 så kanske det går lite snabbare. Kan inte tänka mig att remiss är skickad till RMC förrän jag har tagit alla prover... Följs gärna åt här, även om jag inte har så mycket att säga om mig själv och min IVF just nu...Välkommen :) roligt att vi blir fler även om du inte börjat med ivf än. Ska du ha äggdonation efter omständigheterna ? Hos barnmorskan tror jag mest ni ska prata och sen ta blodprov. Borde gå snabbt till ni blir skickade till rmc. Eftersom ni redan vet vad som är fel.