Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Karin13 skrev 2012-10-10 21:38:00 följande:
Tack för alla grattis! Känns fortfarande lite overkligt och jag vågar nog inte riktigt lita på att det ska gå vägen. Fast samtidigt är man ju jätteglad. Jag håller tummarna och hoppas att det snart blir många fler plus på den här tråden! Tant Groda: Att det fortfarande finns två typer av sprutor ute på marknaden, verkar helt förvirrat. Vid min första IVF fick jag en annan spruta än den som visats på RMC, men det var sju månader sedan... Och att komma fram på telefon till RMC är ju helt hopplöst! När jag skulle få besked på mitt graviditetstest tog det en timme att bli ställd i kö och ytterligare 30 min i kön. Tur att man har ett jobb där det fungerar att sitta sitta med telefonen i handen hela eftermiddagen. Libra: Hoppas att du blir bättre så du kan börja med sprayen, tänker på dig! Maybe: Låter ju kanon! Lycka till på ÄP! Ni som är nya, Välkomna! Kul att vi börjar bli så många! Grattis igen! Hur går man tillväga efter plus? Får man tid till ultraljud på rmc? Isåfall vilken vecka? Jag hoppas ju med på ett plus på fredag ;)