• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Pusheen

[quote=76459773][quote-nick]Cina84 skrev 2016-03-20 21:19:03 följande:[/quote-nick]All lycka till er imorgon när ni får se hjärtslagen <3.

Kram[/a

Åh, fina fina vännen <3

Tack så mycket! Kliniken ringde förra veckan och frågade om vi kunde byta tid till tisdagen istället för de hade fått in akuta grejer.. Jag gick med på det så det blir till att vänta en dag extra. Ångrar det nu

Hoppas att du mår bra efter omständigheterna.. Blir det en liten valp efter föräldrarna som ni träffade? Vilken ras? Nyfiken!

Kram kram

• Cina84
    Pusheen skrev 2016-03-20 21:42:05 följande:

[quote=76459773][quote-nick]Cina84 skrev 2016-03-20 21:19:03 följande:[/quote-nick]All lycka till er imorgon när ni får se hjärtslagen <3.

Kram[/a

Åh, fina fina vännen <3

Tack så mycket! Kliniken ringde förra veckan och frågade om vi kunde byta tid till tisdagen istället för de hade fått in akuta grejer.. Jag gick med på det så det blir till att vänta en dag extra. Ångrar det nu

Hoppas att du mår bra efter omständigheterna.. Blir det en liten valp efter föräldrarna som ni träffade? Vilken ras? Nyfiken!

Kram kram

Åh vad segt, även om det är en dag så är det ju ändå ännu en! Kan tänka mig att du är otålig och lite nervös, äntligen ska du få se det du längtat så länge efter <3.

Det är okej med mig, laddar inför nästa försök som förhoppningsvis blir om en ca 2 veckor.. Jag är lite nervös då jag har telefontid imorgon och ska se till så jag får prova prednidolon och trombyl. Håll tummarna för att jag får igenom det!

Gullig du är, som det det ut så ska vi ta valp av de första vi träffade( om den nu får valpar). Så i juli blir vi förhoppningsvis föräldrar till en liten jack russel :). Jag är väldigt förväntansfull och samtidigt lite nervös men det ska nog gå bra :).

Kram
  • Pusheen
    Cina84 skrev 2016-03-20 22:03:48 följande:

Åh vad segt, även om det är en dag så är det ju ändå ännu en! Kan tänka mig att du är otålig och lite nervös, äntligen ska du få se det du längtat så länge efter <3.

Det är okej med mig, laddar inför nästa försök som förhoppningsvis blir om en ca 2 veckor.. Jag är lite nervös då jag har telefontid imorgon och ska se till så jag får prova prednidolon och trombyl. Håll tummarna för att jag får igenom det!

Gullig du är, som det det ut så ska vi ta valp av de första vi träffade( om den nu får valpar). Så i juli blir vi förhoppningsvis föräldrar till en liten jack russel :). Jag är väldigt förväntansfull och samtidigt lite nervös men det ska nog gå bra :).

Kram

Jag är jättenervös! Känns som att man väntar på en dom. Jag har inte vågat hoppas eller tro på att jag verkligen är gravid.. Eller jag har inte tillåtit mig själv att ta in det riktigt. Om allt går bra imorgon så har jag lovat mig själv att slappna av. Sen kanske berätta för någon på jobbet för just nu så blir jag blixtarg på den som ber mig göra mer än jag borde.

Åh, vad skönt att du får dra igång igen snart. Jag lovar att hålla tummarna stenhårt om du gör det för mig med

Jag har tid kl 14 imorgon. (Gåshud nu och magknip)

Åh, jack russel :) Då blir det fart och fläkt! Vad kul att ha något sådant att se fram emot.

Skönt att kunna avleda negativa tankar och tänka på något positivt och roligt som ska hända som är något heeelt annat!

När jag misslyckades på vårt första försök så tog jag kycklingar på mina hönor Då fick jag fullt upp med det istället.

Sen ska man ju givetvis inte skaffa bara för att rädda sig själv men det fattar du ju att jag inte menar

Kram <3
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-03-21 08:41:22 följande:

Jag är jättenervös! Känns som att man väntar på en dom. Jag har inte vågat hoppas eller tro på att jag verkligen är gravid.. Eller jag har inte tillåtit mig själv att ta in det riktigt. Om allt går bra imorgon så har jag lovat mig själv att slappna av. Sen kanske berätta för någon på jobbet för just nu så blir jag blixtarg på den som ber mig göra mer än jag borde.

Åh, vad skönt att du får dra igång igen snart. Jag lovar att hålla tummarna stenhårt om du gör det för mig med

Jag har tid kl 14 imorgon. (Gåshud nu och magknip)

Åh, jack russel :) Då blir det fart och fläkt! Vad kul att ha något sådant att se fram emot.

Skönt att kunna avleda negativa tankar och tänka på något positivt och roligt som ska hända som är något heeelt annat!

När jag misslyckades på vårt första försök så tog jag kycklingar på mina hönor Då fick jag fullt upp med det istället.

Sen ska man ju givetvis inte skaffa bara för att rädda sig själv men det fattar du ju att jag inte menar

Kram <3

Jag förstår hur du tänker, när ni får se hjärtanen så är det ju bevisat en gång för alla att det har gått vägen.

Då väntar jag med spänning på uppdatering imorgon :).

Jag förstår helt klart vad du menar :). Det ska bli kul och jag tror verkligen vi behöver det nu. Vi har velat fram och tillbaka i några år om vi ska skaffa och nu kändes det som att det är dags. Jo det blir nog fart i huset men tiken är väldans lugn av sig och pappan likaså så vi hoppas på att den får ärva det :).

Kram
  • Pusheen
    Mella79 skrev 2016-03-22 08:31:52 följande:

Jag är gravid ! Vågar inte tro det riktigt ! Har tagit 3 tester!

Men vad kul!!! Grattis!!
  • Kajo
    Mella79 skrev 2016-03-22 08:31:52 följande:

Jag är gravid ! Vågar inte tro det riktigt ! Har tagit 3 tester!

Åh så kul! Grattis!!
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-03-22 09:52:15 följande:

Lycka till idag Pusheen!!

Tack snälla <3

Så sjukt nervös!
  • Pusheen

Hej tjejer!

Nu har jag fått se ett litet hjärta slå!! Känns helt overkligt! Hur kan det finnas två hjärtan i min kropp som slår just nu? Heeelt sjukt men också helt underbart!

NU kan jag gå med på att jag är hundra procent gravid

Det blir en bebis och den var i rätt storlek med åldern. So far so good

Många kramar till er mina fina vänner och superhjältar som kämpar!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö