Kajo skrev 2016-03-03 17:22:18 följande:
Vad gäller angående sex och bad efter äggplock? Vår nya klinik har inte sagt något till oss. Men har för mig att där är lite restriktioner!
Du har rätt för dig. Det är infektionsrisken i och med att man har gjort små sår när man stuckit efter ägg.
Pusheen skrev 2016-03-03 18:41:52 följande:
Tack alla röta rara underbara människor här inne för stödet! <3
Det började med ljusbrunt igårkväll. Allt blev nattsvart plus att jag hade migrän. I morse var det lite ljusare redan. Gjorde ett nytt test som var starkare än de andra jag tagit. Under dagen har färgen bleknat bort. Trodde att jag i förmiddags behövde gå in och byta skydd pga allt blod men nej, det var bara lutinusen som kom ut. Känns precis som att mensen ska komma och har ganska mycket molvärk/mensvärk emellanåt. Har migränkänningar som kom smygandes i eftermiddag.
Så ja.. Jag har fortfarande hoppet uppe!
Kan någon söva ner mig och väcka mig på måndag?
Annars får jag snart läggas in på psyk!
Tack för omtanken <3
Jag har för mig att de sa inget sex eller bad på två veckor!
Åh alltså det är ju verkligen en nagelbitare det här! Du måste väl vara på bim+ nu?
Jag håller fast i att det borde finnas något ivfpiller. Det är väl inte för mycket begärt?!? Jag får ta och sälja in idéen på RMC ;), tänk jag kanske kommer tjäna storkovan på det ;).
[quote=76400527][quote-nick]Mella79 skrev 2016-03-03 12:06:37 följande:[/quote-nick]Alla 4 ägg blev befruktade ! Nu gäller det att de klarar sig till imorgon till återföringen ![/puote]
Toppen!! Imorgon hoppas jag du är ruvare du med! :).