• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Danisen: Hi hi! Ett stort grattis! :)

• Libra1

Retrogirl: Jag mår helt OK. Bättre idag med mindre ont. Men mår lite illa idag. Det är lite svårt att äta. Men det kommer nog. :) Jag räknar ner till IVFen i alla fall. Någon mer som ska göra ett försök i april?

• Libra1
    Pärla84 skrev 2014-02-21 05:43:51 följande:
    Testet var POSITIVT!!!! testade med clearblue digital där stod det GRAVID 2-3 v (sedan befruktning. )
    Åh vad roligt! Ett stort grattis!!! :)
  • Libra1
    Sessan 83 K skrev 2014-02-21 08:51:29 följande:
    Nu behöver jag er hjälp... jag har pratat med RMC men blev inte mkt klokare av det.

Jag ska börja äta Progynon första blödningsdag, inför ett FET. Men jag blir så förvirrad då jag kollar på kartan.... den blå breda linjen där det ligger 7 tabtetter är väl "sockerpiller" så jag ska väl bara strunta i dem? och direkt gå vidare på ny karta???? SKK jag pratade med visste inget om just dessa tabletter så hon ville inte svara på den frågan, och det står inget i inehållsförteckningen heller?! snälla ni som har ätit dessa, vill ni skriva hur ni gjort!
    Jag har ätit Progynon och alla är samma. Man börjar med en tablett på "rätt" dag. Det står veckodagarna. Så går man runt tills kartan är slut. Sen tar man en ny om det behövs. Jag kom aldrig så långt eftersom embryot inte klarade upptiningen. Kan inte tänka mig att det finns olika sorter?
  • Libra1

Det finns en massa roliga appar till mobilen också om ni har det. :)

ÄP är 2+0. Vill de ha sista mens så räkna 14 dagar innan ÄP. :)

• Libra1
    missmintur skrev 2014-02-21 13:22:24 följande:
    Idag fick vi tillbaka ett 3 dagars embryo och de andra två vill dem odla vidare till dag 5 innan dem fryser ner dem. Har testdag 9/3 så nu ska vi bara försöka njuta av dessa dagar utan massa undersökningar :) 
    Grattis till ruvningen och lycka till! :)
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö