Strandhem skrev 2012-11-03 21:51:21 följande:
Karin13: Gud vad spännande, målet vi alla ser fram emot och du/ni är där! ett stort lycka till.
Ja, det är spännande! Fast än så länge kan jag inte riktigt fatta att jag faktiskt är gravid. Känns lite för overkligt för att jag ska våga tro på det.
Tant Groda skrev 2012-11-03 21:53:39 följande:
Karin: Då är ditt ul samma dag som jag är där och testar mig.
Är såååå nervös för det! Men är inställd på att det inte lyckats och vi har pratat om hur vi ska göra om det inte fungerar. Vi hoppas ju naturligtvis att det ligger en liten buse i magen
Ja, det är samma dag! Fast jag ska vara där kl. 14.00. Antar att du ska dit på morgonen. Håller alla tummar jag har (önskar att de vore fler än två) för att ni får ett positivt besked. Spännande dag imorgon!
Eftersom våra poäng började ta slut vid vårt senaste försök diskuterade vi också mycket hur vi skulle gå vidare om det inte lyckades. Speciellt för mig var det viktigt att ha någon slags plan att luta mig mot om det inte skulle lyckas. Vissa tycker nog att jag planerar för långt i förväg, men jag måste ha någon trygghet för att stå ut med väntan och sedan klara av att resa mig om allt skulle falla.