Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Ja jobbade som resurs/långtidsvik på en förskola innan men de fanns inte mer till mej där. Har en tanke att de skulle varit lättare att få behålla det där om jag vart kvar.. Men nu fick ja heltid som detta under terminen höst/vår och pengarna var de som styrde. Ooja!! Det agg man har haft mot de som fått barn även de som ej förtjänar de.. ja har haft sjukt dåligt samvete för jag känt så;/ varför skall de vara så enkelt för andra. De kan bara sära på benen medans vi verkligen kämpar för att få den lyckan. Så har tankarna varit.. när min svägerska sa att hon var gravid med 3 barnet men att de inte skulle behålla de för hon tyckte 2 räckte blev ja vansinnig.. vräkte ur mig ett par ord som typ du är dum i huvudet. Här kämpar vi med en kusin till era barn o du sitter o säger att ni väljer bort ett inför oss som nyss haft ett misslyckat försök.(vårt första försök) fy fan för dej.. sambon o svågern titta på mej o svägerskan blev bara ställd.. Men fy va arg ja var.. hon förstod men de tog ett bra tag.
Va skönt att din chef är förstående. Önskar att min var likadan.. saknar min gamla för hon var underbar!
Kram
Nä fy :(. Även om det inte var illa ment så
måste det ha känt som en riktig käftsmäll när hon sa så.
Jag tror och hoppas att hon är förstående. Återstår att se om jag har rätt..
Kram