Så mycket som händer nu! :). Typiskt att det inte går att sätta emojis här annars hade jag satt ett stjärnfall, en fyrklöver och en tumme till alla här :).
Kajo skrev 2016-03-02 08:02:02 följande:
Jo, jag är ruvare av ett toppembryo! Det är 60% chans till graviditet enligt vår doktor. Hon va glad och positiv, och tyckte det va så fint. Jag har dock varit i denna situationen tidigare så är inte lika positiv. Jag hatar denna perioden, min 7e för att vara exakt.
Yeaj grattis :D. Önskar så att det ska gå vägen för er denna gång <3. Det är tufft när det gång på gång skiter sig :(.
Ja den där ruvningen... Nu börjar det närma sig för mig och igår och idag hade jag nästan ångest när jag vaknade "hur känns det? drar det igång idag?" Usch hemska känsla :(.
Pusheen skrev 2016-03-02 06:19:49 följande:
Fattar ingenting! Kommit ut en massa lutinus i natt vid nattkissen och nu i morse. Ingen färg alls i det.
Knäpp som jag är körde jag in införingsgrejen två gånger när jag skulle ta kvällsdosen igårkväll men det var ingen färg på den.
Vad händer?
Vågar inte tro något egentligen.. Td på måndag.
Tog ett test vid nattkissen som visade +.
Livrädd att det är mensen som bara hämtar andan för att sen komma igång ordentligt!
Kram kram kram! Du har det tufft nu, så nära målet men ändå en bit ifrån ( fast jag också tror att det gått vägen). Hoppas du kan koppla av något under dagarna.
Mella79 skrev 2016-03-02 15:03:07 följande:
Bara 4 ägg!
Det är kanske en klen tröst men jag säger samma som pusheen,4 ägg kan vara fullt tillräckligt. Håller tummarna för att du också ska få vara ruvare om någon dag!! <3