Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Klart man jämför men jag är ju ett levande bevis på att det inte behövs så många ägg
Så håll modet uppe!
Stor kram!
Kram
Klart man jämför men jag är ju ett levande bevis på att det inte behövs så många ägg
Så håll modet uppe!
Stor kram!
Vad bra resultat! Det fick jag med har jag för mig. Men varför blir det på fredag? Odlar dom inte till blastocyster? Jag tror på denna gången Cina, det är ju ditt 3e färska försök och då ska statistiken vara på din sida. Jag fick ju till det på mitt 3e ET. Kramar!!
Magen är inte min vän för tillfället. Är svullen och det trycker mot tarmarna. Jag misstänker att det är åt förstoppningshållet.
Måste bara gnälla lite ;).
Fy! Jag lider med dig! Jag var helt förstörd i magen efter äggplocken
Kunde liksom inte krysta utan fick vänta tills det kom ut av bara farten
Fniss
Exakt så hade jag med det. Kunde knappt gå! Kändes som att hela magen hängde löst! Fick gå sakta så att den inte kom i "otakt" med resten av kroppen
Vila vila vila!
För min del var det jobbigast fysiskt med ivfprocessen, nu är det värst psykiskt!
Så sjuuuukt orolig för precis allt!
Känner inget -orolig
Känner något -orolig
Google och jag är värre ovänner än nånsin!
Nästa fredag ska vi göra klart kub-testet. Sjukt orolig för det med!
Pheew.. Tänk att man trodde att "bara jag blir gravid så blir allt bra".
Hoppas bara att kub-testet visar bra så har jag lovat mig själv att slappna av lite mer. Blir säkert lättare när man känner kotten och får lite mage så man själv kan hålla lite koll. (Inbillar jag mig )
Åh vad gullig du är <3
Det är nog så.. Extra orolig pga allt som har hänt innan.
Tycker det är tråkigt att oron överspelar glädjen för graviditeten
Men som sagt.. Efter nästa vecka så jäklar! Då har jag även passerat v 12, den värsta perioden med störst risk för missfall.
Stor kram till dig vännen! Ta det nu lugnt <3
Ååå så kul! Hoppas hoppas du får som du vill 2 in o till frys!
Satt och funderade om de där med frysen. Hur 17 funkar det? Måste man gå igenom samma jävla process med sprutan o spray.. Har kommit till en svacka där ja skall överanalysera allt i ivf processen. Ja e så nervös!
Stor kram
Hade en period i morse när a vräkte ur alla mediciner från kylen o var på väg ut till soptunnan... Denna process tar hårt på en.. ja har blivit knäpp helt enkelt man känner sej så aggressiv.. kände du likadant?
Har bett för dej (är inte vanligtvis troende) o önskat ett bra svar! Kram o styrka
Härligt med ruvning! Önskar dig stort lycka till!
Måste fråga om hur din historik sett ut vid tidigare plock, vad som gjort att ni fick sätta in två? Jag hade ÄP idag och hoppas på att det ska finnas två ägg att sätta in för mig. Vilken läkare hade du vid insättning? Kram!