Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Minimi85: Tack för dina ord och att det inte skulle vara något att oroa sig för. Vad många ägg du fick! Låter ju kanon! Jag är nyss hemkommen från äggplocket och jag var jättenervös och rädd men till alla er som har detta framför sig; det var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle vara. Det var lite trixigt för henne att komma till mot slutet och jo det gjorde ont men då fyllde dem genast på med mer smärtstillande. Alla sköterskorna och läkaren var super gulliga! Man blir verkligen omhändertagen Dem fick ut 9 ägg på mig och nu väntar vi på att dem ska ringa imorgon. Min sambo har varit med mig vid alla besök på RMC och det har bara varit bra! Efter första ul sade läkaren att dosen skulle höjas och vi uppfattade det som att det skulle den göras på en gång. Sjuksköterskan som man träffar efteråt fyllde sedan i schemat för fortsatt behandling. När vi satte oss i bilen tittade min sambo på schemat och upptäckte då att sköterskan fyllt i att vi skulle höja dosen nästa dag. Vi gick tillbaka och ifrågasatte detta och mycket riktigt hade hon gjort fel! Vi skulle starta nya dosen samma kväll! Det är aldrig fel att vara två 😉