Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Tror det är Leif! Känner att jag inte riktigt har koll faktiskt. Men jag gillar han. Lagom förvirrad klok man, som ser yrvaken ut
Tror det är Leif! Känner att jag inte riktigt har koll faktiskt. Men jag gillar han. Lagom förvirrad klok man, som ser yrvaken ut
Vi har tid 8.00. Hade hoppats på lite sovmorgon men icke, upp och yra 04.10 för att bussen. Skulle vara där 7.30 och bussen är inne 06.45
Äggplocket gick bra idag. 7 ägg blev det och får reda på imorgon om det är något som de kan befrukta.
Tany: jag såg det lite kul! Leif var jätte bra. Lugn och sansad. Jag tyckte inte det var smärtsamt, men väldigt obehagligt. Fick lite mera smärtstillning då jag "slutade andas" men inte smärta!! De är otroligt snälla och gulliga allihop som tog hand om oss.
Man man har inte haft sperma i sin utlösning tidigade, men vid biopsin hittade sperma. Idag när han hade utlösning så hittade man sperma, som de kan använda. Vi är så otroligt lyckliga över detta!
Tany Det hoppas jag också. Äp gick väldigt fort, minns inte riktigt men ca 15-20 min tog det.
Tany: Fråga på! Ja lite smärta känner jag, irörelse. Ligger jag helt still känner knappt något.
Tany: lycka till idag. Du får berätta hur det gick sen.
2 små ägg blev befruktade igår och jag får tillbaka ett imorgon!
Tany: härligt!!!! Lycka till
Det blir nog Leif imorgon. Strax efter 13 får vi vårt ägg tillbaka â¤