Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Sessan: hade samma dos som dig. Tror de grundar dosen beroende påvras proverna du tagit innan visat
Sessan: hade samma dos som dig. Tror de grundar dosen beroende påvras proverna du tagit innan visat
Sessan: jag hade åkt iväg, man behöver det. Men prata med dem så det är ok att flyga.
Karin: man är väldigt nyfiken på alla. Och de flesta verkar ändå bo hyfsat nära.
Den trilla ut för mig med
Jag vet inte ett dugg hur jag känner. Brösten. Är svullna som förra veckan, sticker i hö som förra veckan. Tryck i vä som förra vecka. Känner menssmärta från och till som förra veckan. Möjligt svagt svagt illamående och svag halsbränna. Men det kan ju bero på helt andra saker!
TheMrs: Jag gjorde 3 ul innan de kunde göra äp. Så det kommer bli jättebra!
Tany: Vi håller tummarna för att det ska gå bra. Men vi får se på måndag.
Malphie: De första dagarna är jobbiga och sen helt plöstligt är man framme vid td.
Ang träff så träffas jag gärna, men det skrev jag nog innan. Har inte problem med några gravida heller och absolut inte på vilken ålder någon har.
Bolla: Stor kram! Usch sånt är inte lätt, och man hatar den avundsjukkäslan som kommer. Men snart är det din tur. Det är okej att vara ledsen. Det är okej att vara arg och avundsjuk
Började med criononen samma dag som et
Sessan: de kommer berätta för dug när du ska börja med criononen!
Mjeja: välkommen