• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

en liten funderare.... Vi som kommer bli gravida på konstgjord väg.... Kommer ju atomatiskt att vara i V 5 när återförandet är klart.... ( mellan v 3 och 4 sker ju befruktningen i labbet...) Och när vi äntligen får tillbaka vårt lilla frö så är vi ju då i V 5? ! :) Eller?

• Sessan 83 K

ja visst måste det nästa vara så? jag sitter och forskar om detta just nu... och får fram det till detta resultat...

• Sessan 83 K

ja men Libra då är man alltså i V 5 när ägget är ditsatt? eller räknar jag helt fel?

• Sessan 83 K

Rosenäng  grattis va roligt att fu änlitgen ska få komma dit.... jag kommer aldrig glömma glädjen jag kände när jag hade brevet i min hand :)

Libra: min man kommer följa med mig på alla besök... men han har ju komptimmar att ta ut ::)

;alpihine: Jag har ju inte kommit så långt i behandlingen som du... Men jag tror inte det är någon fara... man har ju läst att det kan hugga lite i magen från och till ( se det som att det är ett litet frö som cirkulerar runt där inne, och "härligt" att du känner av det... ) Illamåående och andfåddhet hör väl till även om du tycker att det är lite tidigt alla kroppar reagerar ju på olika sätt... Kram

• Sessan 83 K

Tant groda!! Lycka till idag!!!! Hoppas på ett fint Plus  lova att du skriver här senare idag när ni vet hur det gick! Kram

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö