Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Fridalilla: Idag säger du att du blir ruvare imorgon.... Sätter de tillbaka ägg på helgerna också på RMC i Malmö???
Fridalilla: Idag säger du att du blir ruvare imorgon.... Sätter de tillbaka ägg på helgerna också på RMC i Malmö???
Jaha, tack för ditt svar... Då kan man alltså bli ruvare på helgen :) beroende på hur cykeln ser ut... Ett stort grattis till dig
lägg gärna till mig på listan : väntar på första besöket på RMC
Hej alla RMC vänner! Nu har vi äntligen fått kallelse brevet!!!!!! efter sååååå sjukt lång väntan!
En fråga: Vi kommer norr ifrån med tåget ( Växjö ) Vid vilket station i Malmö ska man hoppa av? Centralstationen eller triangeln eller vilken annars? Är det lång att gå till RMC från stationen?
Tack på förhand fån en sessa som lever i ett lyckorus ( tänk att en kallelse kan göra en så glad )
Tack alla:) Vi ser fram emot att äntligen "få in en fot" på RMC!!! Hur lång tid tog det för er från att ni var där på första mötet tills ni fick börja med sprutor och liknande inför IVF?
Vi ska dit den 1 November vilket är snart! :) wihiii
Ni som har fått börja äta p piller på RMC för att få igång en menscykel så att ni sen kan börja på hormonbehandlingen Hur många månader har ni behövt äta p piller innan de kunde sätta igång dig?
Tinapina: Har du varit på RMC idag och fått reda på dessa datum eller?
Okej då vet jag, lycka till Tinapina :)
Någon som vet om RMC stänger ner över jul och nyår??? eftersom det är måååånga röda dagar???
åh va roligt att det börjar hända saker här inne! :) Håller tummarna för er alla som kämpar! och ser fram emot att få skriva att jag också ska på ÄP och dyl ;)
Tany tack!