Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jisses! Men det är inte så konstigt egentligen med den resan vi varit med om.
Ja det känns som att många väljer att ta reda på det, vilket är helt ok, vi vill suga lite extra på den karamellen ;).
Det är så häftigt att få höra hjärtat ticka på!! Snabbt tickar det också. Nästan så man skulle få för sig att köpa en sådan manick!
Innan vi började hela processen köpte jag lite saker, lite för att pusha mitt sinne att "det kommer snart lösa sig"... Nu kommer jag våga handla igen och det ska bli så himla härligt men det kommer nog kännas lite overklig. Jag har sytt en del till andra och ska nu äntligen få sy till mig själv, också en konstig känsla.
Känner du bebisen mycket? Vilken vecka är det nu igen du är i? Förresten flyttade sig moderkakan för dig? Varför jag undrar är för att jag har moderkakan i framkant och den ligger lågt. Barnmorskan sa att oftast flyttat den uppåt.
Kram!
Hade velat göra bara någonting själv till bebben men kommer inte på ngt.. :-/
Sticka en mössa eller nåt kanske
Jag köpte faktiskt också någon grej mitt i försöken.. Hade det också som lite morot. La det i en liten låda och kunde gå och titta på det ibland och tänka att det skulle bli någon gång.
Känner bebisen en hel del nu. Den blir starkare och starkare för jag får hårdare och hårdare smällar hehe
27+0 idag. Alltid lika kul med "ny vecka" och lite ny rolig läsning om bebisens utveckling.
Jag gjorde ju kub-testet.. Vid det ultraljudet så låg min moderkaka lågt. Vid nästa rul så hade den vandrat uppåt. Jag har min i framvägg så därför kunde det dröja något innan jag kände bebisen. Den dämpar väl även nu något. Tror jag började känna den runt vecka 20 nånting.
Min kompis som väntar sitt andra barn sa att det är en fördel för hennes första bebbe sparkade så det gjorde ont och då hade hon inte moderkakan i framvägg. Denna gång har hon det och det känns bättre sa hon.
Din kommer säkert också vandra uppåt! Det verkar var så för många.
Vilken vecka är du i?
Kram