• Pusheen

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

olssonJenny skrev 2016-05-18 13:55:01 följande:

Så mina vänner då har jag oxå lagt mig för ruvning! En fin blasto blev placerad medans syskonblaston hamnar i frysboxen;) känner mej positiv o glad! Kram

Heja! Vad roligt att de blev så fina

Lycka till nu och håll benen i kors
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-18 21:33:18 följande:

Tack Pusheen! Ja frågade hon som satte in räkan ifall den kunde följa med crinone tube ut eller om man gjorde två o behövde trycka. Hon bara skratta åt mej o sa att den mår gott i dej så de är ingen fara! Antar att man blir knäpp men men;)

Haha! Man inbillar sig alla möjliga konstiga saker

Tanken har även varit hos mig nu om man är lite hård i magen. "Tänk om bebisen tror att den ska ut om jag krystar för hårt"
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-18 21:36:44 följande:

Hehe ja skall försöka min sambo har stenkoll på vad jag får göra o inte göra o skällde på mej för att ja satt i soffan i skräddarställning. Kunde skada blaston genom trycket! ????

Haha! Jag åkte skidor och vurpade ordentligt i typ v 4-5 rider dagligen på min häst och skumpar runt. Jag är fortfarande gravid så att sitta i skräddarställning är nog inga problem
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-19 10:51:11 följande:

Oj! Då blev de lite av en shaken not stierd????

Haha, ja Stackars liten!
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-22 15:55:19 följande:

Det här med hormoner är rent värdelöst! Stå i köket och hackar gurka till tacos o tappar skålen i golvet o börjar tok lipa! Sambon bara skratta o sa vi sköljer dem o då grinar ja för de! Har ni oxå haft sådana upplevelser

Haha, stackare!

Har också haft (och har) såna tokbryt
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-23 21:06:44 följande:

Suck!! Tillbaka på jobbet efter ca 2 v hemma o redan efter 4 timmar började menssmärta komma från o till sen 12 o nu avtar de. Kan de vara kroppen som säger ifrån att nej du skall inte jobba mer utan bara koppla av? Orolig till tusen!!! Då min andra blasto inte var tillräckligt bra för frysboxen????

Jag fick också mensvärk när jag började jobba. Så tydligt att det kom just då. Särskilt när jag körde en viss typ av maskin.

Jag var väldigt orolig och det kändes inte bra men uppenbarligen så gick det ju bra ändå

Ta hand om dig, gör inte sånt som inte känns bra.

Tråkigt med den andra blaston!

När har du td?
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-24 18:56:13 följande:

Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..

Jättetråkigt svar men det vet man nog inte förrän man testar sig!

Jag kände iaf inget
  • Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-27 13:09:40 följande:

Min ruvar resa är nog på väg mot sitt slut.. Har idag haft apont av mensliknande smärta samt små skvättar av ljust rosa på pappret när ja kissar. Men återstår o se måndag om de blir positivt lr negativt. Ja är positiv tills motsatsen är bevisad!

Åh.. Det blev inget test idag då antar jag.

Men du, jag fick också ljusrosa och lite ljusbrunt på pappret ända tills jag slutade med lutinusen så håll hoppet uppe!
  • Pusheen

Hur går det olssonJenny?

Lycka till idag eller om det var i morgon Cina! Hoppas allt går bra för dig <3

• Pusheen
    Cina84 skrev 2016-05-30 12:17:25 följande:

Hej alla :). Var på vul idag och fick se ett litet liv med tickande hjärta<3. Var så nervös innan att jag fällde en tår när vi fick se pyret. Nu tänker jag att jag ska fokusera på goda tankar.

Kajo, jag är på 7+3 :)

Kram!

Åh vad härligt! Stort grattis! Jag var också sjukt nervös innan sen la sig allt när man fick se det flimrande hjärtat. Helt otroligt!

Hoppas att vi kan hålla kontakten.

Stor kram
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö