Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Så mina vänner då har jag oxå lagt mig för ruvning! En fin blasto blev placerad medans syskonblaston hamnar i frysboxen;) känner mej positiv o glad! Kram
Lycka till nu och håll benen i kors
Så mina vänner då har jag oxå lagt mig för ruvning! En fin blasto blev placerad medans syskonblaston hamnar i frysboxen;) känner mej positiv o glad! Kram
Tack Pusheen! Ja frågade hon som satte in räkan ifall den kunde följa med crinone tube ut eller om man gjorde två o behövde trycka. Hon bara skratta åt mej o sa att den mår gott i dej så de är ingen fara! Antar att man blir knäpp men men;)
Hehe ja skall försöka min sambo har stenkoll på vad jag får göra o inte göra o skällde på mej för att ja satt i soffan i skräddarställning. Kunde skada blaston genom trycket! ????
Oj! Då blev de lite av en shaken not stierd????
Det här med hormoner är rent värdelöst! Stå i köket och hackar gurka till tacos o tappar skålen i golvet o börjar tok lipa! Sambon bara skratta o sa vi sköljer dem o då grinar ja för de! Har ni oxå haft sådana upplevelser
Suck!! Tillbaka på jobbet efter ca 2 v hemma o redan efter 4 timmar började menssmärta komma från o till sen 12 o nu avtar de. Kan de vara kroppen som säger ifrån att nej du skall inte jobba mer utan bara koppla av? Orolig till tusen!!! Då min andra blasto inte var tillräckligt bra för frysboxen????
Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..
Min ruvar resa är nog på väg mot sitt slut.. Har idag haft apont av mensliknande smärta samt små skvättar av ljust rosa på pappret när ja kissar. Men återstår o se måndag om de blir positivt lr negativt. Ja är positiv tills motsatsen är bevisad!
Hur går det olssonJenny?
Lycka till idag eller om det var i morgon Cina! Hoppas allt går bra för dig <3
Hej alla :). Var på vul idag och fick se ett litet liv med tickande hjärta<3. Var så nervös innan att jag fällde en tår när vi fick se pyret. Nu tänker jag att jag ska fokusera på goda tankar.
Kajo, jag är på 7+3 :)
Kram!