Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Sprutstart 8/10 vul 12/10 ÄP 17/10 ET 19/10 testdag 30/10
Sprutstart 8/10 vul 12/10 ÄP 17/10 ET 19/10 testdag 30/10
Sessan83k. Nej, men Tany frågade om datum till listan. Allt är ju redan gjort, väntar bara på testdagen:)
Nu är jag på ruvardag 8, känner inget speciellt? Bör man det? Hur har ni andra känt/känner? Testdagen närmar sig med stormsteg men jag vet inte ens om jag vill veta ännu. Ganska mysigt att gå omkring och veta att man kanske kanske är gravid:)
Malphie. Det har jag mycket svårt att tro att det skulle påverka på något sätt:) någon som vill sätta upp mig på väntar på ny ivf? Testade minus och blödning på beräknad mens:( nu blir det paus för oss ett tag. Kram o lycka till ni andra!
Grattis Maybe!! Längesedan jag kikade in här nu. Vi väntar fortfarande på vårt 3e försök, blir väl i början på feb. Gott nytt alla och nya friska tag!
Hej igen allihopa! Nu är jag tillbaka efter ett uppehåll. Var skönt att fokusera på något annat ett tag och bara njuta av tillvaron. Nu är det nya tag som gäller, börjar med gonal-f i morgon. Kul att se att några av oss blivit gravida, grattis! Vi andra kämpar vidare:)
Annanax. GRATTIS!!!
Mjeja. Vi fick också vänta till den mensen efter blödningen som kom när det inte blev ngt ET första gången. Var nog för att kroppen skulle hinna med och börja om på nytt har jag för mig.
Pärla84. Det är inte svårt att hitta. Vad man gör vid första mötet kommet jag knappt ihåg, varit många resor till Malmö. Injektionstekniken gick bra men vänjer mig aldrig vid att ta orgalutranen, den är läskig:/
Försöker1. Wow, det var ju toppen med så många befruktade ägg!! Vi har bara lyckats få ett ägg befruktat trots icsi och många mogna ägg:( håller tummarna för dig på tors!