• Tinapina

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Oj, va ett tag sedan jag uppdaterade listan:) någon som vill flytta mig från vänta på nytt ivf till ÄP 17/10:) mår lite konstigt av gonal-f, blir lite bubblig i magen och lätt illamående och emellanåt dödstrött:s någon som känner igen sig?

• Tinapina

Denna gången gjorde jag bara ett vul innan vi bokade in ÄP. Sista sprutorna tas i morgon, ska bli så skönt. Verkligen mått konstigt av gonal-f denna gången och ändå har vi inte ändrat dosen. Skönt att höra att ET är ganska odramatiskt, det blir ju förhoppningsvis s en ny upplevelse För oss denna gången.

• Tinapina

Tany. Känner mig oxå öm i äggstockarna och svullen i magen av gonal-f. Går upp och ner. Läkaren sa vid vårt första försök att det var bra för då reagerar kroppen på behandlingen:) men det gör det ju i te mindre obekvämt;)

• Tinapina

Tany. Nej, jag är inte gravid:( mitt uppe i året andra ivf, ÄP på onsdag:) tar rätt låg dos med gonal f men äggen bara "poppar" upp:) men reagerar lite på alla dessa hormoner, trött, svullen, ont i magen m.m

• Tinapina

Väntar på första möte: lovvan Sindyrella1983 sessan 83 k diana0101 Rosenäng Spraystart: nl2012 - 4 okt Tany- 24 sep malphie-10 okt themrs81-18 okt Libra1 - 19 okt Sprutstart: Maybe - 2.okt Libra1 - 6 nov Tany - 10 Okt VUL: Libra1 - 13 nov Tany - 22 okt Maybe - 10 okt Äggplock: Maybe - 12 Okt nl2012 - v.44 Libra1 - v.47 Tany - 24 Okt Tant Groda - v. 43 ET/FET: Karin13 - 27 sep Maybe - 14 okt Testdag: Maybe - 25 okt Ruvare: Maybe Tinapina Gravida: Karin13 Fridalilla Väntar på ny IVF: Försöker1

• Tinapina

Fattar inte varför det blir så konstigt från ipaden:s iallafall så är jag numera ruvare:)

• Tinapina

Tany. Tack för hjälpen med listan, jag har testdag 30/10. Känns helt ok faktiskt. Karin13. Tack, jag håller alla tummar. Jag försöker att inte läsa in för mkt i det. Det känns faktiskt könet att kommit så långt som vi gjort.

• Tinapina

Tany och maybe. Jag har fått ett rör som jag ska gå med till vårdcentralen här hemma och sen skika ner sen får man ringa ner dit dagn efter. ÄP tycker jag inte alls gör ont. Det är väl morfin man får i den där kanylen i armen och panodil och lokalbedövning. Denna gången blev det 9 ägg. Hört att mellan 5-10 är optimalt men vad vet jag. ÄP tar typ 15 min.

• Tinapina

Maybe. Du ska alltså ta blodptovet på rmc? Isåfall har de nog bara missat det. Vi bor ju långt ifrån så vi måste skicka vårt prov så fick 2 lappar och ett provrör med transportskydd och en vadderad påse.

• Tinapina

Libra. Var det din blogg jag snubblade över igår när jag googlade runt lite på ivf och ruvardagar?:)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö