• Cina84

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Pusheen skrev 2015-07-27 10:21:33 följande:

Jaha, och där kom mensen tre dagar för tidigt för att vi ska få försöka. Varför ha lite tur i livet?

Men visst.. Har inte fått hem papperna med provsvaret.. De måste ju se det först. Men ändå..

Så himla irriterande... Men snart vänder det, eller hur :).
  • Cina84
    Pusheen skrev 2015-07-27 10:21:33 följande:

Jaha, och där kom mensen tre dagar för tidigt för att vi ska få försöka. Varför ha lite tur i livet?

Men visst.. Har inte fått hem papperna med provsvaret.. De måste ju se det först. Men ändå..

Ja var lite trög och förstod inte i ditt tidigare inlägg att du menade nu skulle kommit igång direkt när de öppnade. Det förstod jag sen..
  • Cina84

Otur för dig med kajo :(. Hoppas du har det gott i solen :).

Enade går vi segrande ur detta. Eller vad säger ni :).

Får jag vänta ännu längre för att det inte finns plats så vet jag inte vad jag gör... :(.

De säger säkert så för att garders sigs(hoppas jag).

• Cina84
    Pusheen skrev 2015-07-29 00:30:18 följande:

Ja; inte mer väntan nu tack. Det räcker nu!

Cina84, var det inte nu snart dom du skulle kolla värdena igen? Håller tummarna.

Tack Pusheen :). Har precis varit iväg och tagit prover.. Så nu får jag hålla mig sysselsatt till imorgon så att jag inte går pch tänker på det. (För mycket). Är orolig att det fortfarande inte ska vara bra :(. Varför tänker man alltid det värsta?!? Det kan ju också bara vara bra..
  • Cina84
    Pusheen skrev 2015-07-29 18:57:00 följande:

Fy vad jobbigt!

Ja? Varför gör man det? Självförsvar? Man mår ju inte bättre av att tänka så.

När vi väntade på svar om något ägg var befruktat så sov jag bort så mycket som möjligt av dagen. Funkar om man har lätt för att sova :)

Hör av dig hur det går!

Kram

Det var en ny taktik, att sova. Det får jag prova imorgon ;).

Hoppas hoppas hoppas värdena är bra!

Hör av mig när jag vet.

Kram och sov gott
  • Cina84
    Cina84 skrev 2015-07-30 00:24:18 följande:

Det var en ny taktik, att sova. Det får jag prova imorgon ;).

Hoppas hoppas hoppas värdena är bra!

Hör av mig när jag vet.

Kram och sov gott

Värdena ligger perfekta igen :D. Till och med så att de kan gunga lite utan att jag behöver vara orolig. Vilken lättnad!!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2015-07-30 15:06:48 följande:

Tjohooo!! Härligt! Grattis :)

Se, nu vänder det.

Jag känner mig som en ny människa efter jag fick svaren. Sån enorm lättnad.

När får du mens nästa gång? (Vilken fråga eg.. ;))

Ja jag hoppas det :). Ja men visst är det! Så slipper man gå och tänka på det något mer!

Ja man är inte så hämmad längre när man är i dessa sammanhang ;). (Gyn innan...gyn nu..) Om den kommer som den ska så blir det den 19-20 aug. Du då?
  • Cina84
    Pusheen skrev 2015-07-31 16:22:07 följande:

Eller hur.. fy så tålig man blivit med olika begrepp som man aldrig pratade om med andra innan :)

Jag ligger ca en vecka efter dig så runt den 27:e borde den vara på väg. 

Då je vi koll på varandra ;)
  • Cina84
    Kajo skrev 2015-08-05 08:33:47 följande:

Jag förväntar mens den 26-29 så det är samma som Pusheen. Ska du också göra en stimulerad återföring Cina? Om så, har du fått någon vettig info om det? Kram till er

Efter lite semester i fjällen är nu batterierna laddade :).

Jepps det ska jag. Nä inte direkt. Internt än det dom står på
  • Cina84
    Cina84 skrev 2015-08-08 18:07:47 följande:

Efter lite semester i fjällen är nu batterierna laddade :).

Jepps det ska jag. Nä inte direkt. Internt än det dom står på

Opps kom åt skicka..

Inte mer än det som står på papperet.. Tänkte ev. ringa till de i veckan. Det jag dock fått ut från nätet är att det är ganska viktigt att trappa ner lutinus annars kan det ge ångest!

Jag är också 31 år och bor i norra skåne. Jag har också tänkt tanken och vill samtidigt som det känns lite skrämmande att träffas om ni förstår mig rätt, det blir verkligen definitivt då.. Samtidigt som jag tror att jag verkligen hade behövt träffa likasinnade som verkligen vet vad jag går igenom.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö