• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra: Åhhhhhh Neeeej mitt hjärta går sönder för din skull. Världens alla kramar till dig och din man.

• Sessan 83 K

Idag fick jag en syrlig kommentar av min svåger.... " will you become a mum or a grandmother?( han menar att nu börjar jag bli så gammal att jag inte kommer att orka leka med mina egna barn, om vi nu får några)..... Åhhh tårarna brände inom mig.... Så¨jag svarade lite lättsamt.... grandmother....

• Sessan 83 K

Victrix: Varav jag inte står min syster så nära ( ses typ två gånger om året ) DOCK för att hon bor utomlands.... De har två barn 13 och 9 år.... Antar att de vill att deras barn ska få kusiner här i Sverige. Vi har inte berättat för dem, då kommer de alltid att fråga... typ hur går det, är du gravid nu? Det är bara att slappna av osv... Så när vi väl ses vill jag att livet ska se ut som "guld och gröna skogar"

Tinapina: Han e av den sorten som inte vill eller kan förstå att det inte bara är till att hoppa i säng och sen få plus på stickan..... Jag tolkar det som om han ville såra mig, hans tonfall va så iaf..... och när jag svarade "grandmother" så sa han " I´ts up to you,It´s yours choise". OM det nu hade varit upp till oss, hade jag isof suttit här med tre barn nu.... ;(

• Sessan 83 K

Victrix Grattis till din graviditet, du är gravid tills motsatsen bevisas. Blödning är vanligt i början. Inte nog med att min svåger häver hur sig knäppa kommentarer.... Nu ikväll frågade min 9 åriga systerdotter hur gammal var du mamma när du fick min storasyster- min syster 27 år. Jaha och när du fick mig? då var jag 32.
    Då säger min systerdotter okej jaha så du fick första så ung och mig när du var 32....Då säger 13 åringen men hur gammal är du då moster? jag- 30 år.....Jaha säger ALLA Då är det nog dags för er att börja tänka på barn..... och dels så har vi köpt ett nytt hus där vi inrett två rum ett kontor och ett gästrum- varav alla sa åhhh då har ni ett rum var till barnen- perfekt.

Vi kommer vara såååå glada om vi lyckas få ett barn.........

Usch nu orkar jag inte mer och gå och lägger mig...

• Sessan 83 K

Lele: Jag lyckades komma fram till deras telefon men var inte ledsna att ni inte kom fram för det var Annette och hon är så himla otrevlig.

Helt klockrent!!!!Skrattande

• Sessan 83 K

hej alla! Nu har jag en liten fråga. Detta blir vårt sista gratisförsök...... Brukar de sätta in två ägg då eller hur brukar det göra, ni som vet?! Beror kanske på åldern också men jag är 31.....

• Sessan 83 K

det här med Crinone: Jag måste bara fråga visst tar men det gör att öka de kvinnliga hormonet och trivseln i livmodern?.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö