• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tack!!!,Ja jag har tagit en pause från allt "läsande och skrivande "ett tag för att bara vara..... Men nu är jag tillbaka starkare än någonsin :) Ja det stämmer att vi gjorde ÄP i samma veva :)

Suprefact är en spruta jag tar morgon och kväll i 17 dagar sen blir det ett blodprov och därefter börjar jag med menopur och sen ÄP vecka 18

kram

• Sessan 83 K

Hoppfull2013 :

Ja suprefackten är en nerreglering som jag tar i sprutor eftersom jag inte tål nässpray.... Så det blir ganska många stick innan jag är klar 34 st..... och sen över till menopur.... Men vad gör man inte för att få sitt efterlängtade barn?! ;) Förra gången tog jag enanton och då var det bara engångsstick dom gällde.... Men jag är såååå taggad :) Kram

• Sessan 83 K

hej halla sprutare...

Jag sprutar med suprefact och där tar du en spruta morgon och kväll i ca 17 dagar... så för mig blir det 34 stick innan menopur..... och sen blir det stick med menopuren och slutligen ovitrellen.... så ni andra har det ganska bra med era sprutorSkrattande hihihi

kram

• Sessan 83 K

idag har jag fått en "blödning" av nerregleringen.... Man ska ju ringa till RMC då... men jag får ringa på måndag.... När man får en blödning så visar det väl på att behandlingen har fungerat eller? och att man är redo för hormonstilulering?

• Sessan 83 K

Hej alla tappra tjejer!

en fråga: När ni har gjort er nerreglering.... så brukar det ju komma en blödning som visar att man är klar för hormonstimulering.... Hur många dagar efter er blödning började ni med hormomstimuleringen? typ gonal-f eller menpur?

kram

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö