• Kajo

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Nu sitter jag och googlar runt och försöker hitta andra som har plussat efter 7 insättningar. Åhhh orkar inte med mig själv. Denna väntan! Det värsta är att det bara har gått 1 dag, hahaha.

• Kajo
    Cina84 skrev 2016-03-02 16:20:04 följande:

Så mycket som händer nu! :). Typiskt att det inte går att sätta emojis här annars hade jag satt ett stjärnfall, en fyrklöver och en tumme till alla här :).

Yeaj grattis :D. Önskar så att det ska gå vägen för er denna gång <3. Det är tufft när det gång på gång skiter sig :(.

Ja den där ruvningen... Nu börjar det närma sig för mig och igår och idag hade jag nästan ångest när jag vaknade "hur känns det? drar det igång idag?" Usch hemska känsla :(.
    Pusheen skrev 2016-03-02 06:19:49 följande:

Fattar ingenting! Kommit ut en massa lutinus i natt vid nattkissen och nu i morse. Ingen färg alls i det.

Knäpp som jag är körde jag in införingsgrejen två gånger när jag skulle ta kvällsdosen igårkväll men det var ingen färg på den.

Vad händer?

Vågar inte tro något egentligen.. Td på måndag.

Tog ett test vid nattkissen som visade +.

Livrädd att det är mensen som bara hämtar andan för att sen komma igång ordentligt!

Kram kram kram! Du har det tufft nu, så nära målet men ändå en bit ifrån ( fast jag också tror att det gått vägen). Hoppas du kan koppla av något under dagarna.Det är kanske en klen tröst men jag säger samma som pusheen,4 ägg kan vara fullt tillräckligt. Håller tummarna för att du också ska få vara ruvare om någon dag!! <3
    Vilken testdag har du? Hur känner du dig?
  • Kajo
    Mella79 skrev 2016-03-02 15:03:07 följande:

Bara 4 ägg!

Jag tror också att antalet inte spelar någon roll! Det kan vara 4 toppfina ägg ni har där! Jag håller alla mina tummar och tår :)
  • Kajo
    Cina84 skrev 2016-03-02 19:34:26 följande:

Bara för att få alla att tänka på lite annat för en stund så vill jag berätta en sak som en kollega gjorde hemma häromdagen. Hon satt i soffan med sina barn och åt en GBsandwich. Rätt var det var så började barnen gapskratta åt henne för då sitter hon och försöker sätta in mobilladdaren i glassen. Hi hi hi :p

Haha, så himla roligt!!

Hur är det nu, brukar du få mens trots du tar crinone? Eller kör du helt ostimulerat?
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-03-02 22:47:37 följande:

Färgat igen och migrän. Nu skiter det sig nog på riktigt.

Jag orkar inte mer!

Hur mår du? Tänker på dig <3
  • Kajo
    Mella79 skrev 2016-03-03 12:06:37 följande:

Alla 4 ägg blev befruktade ! Nu gäller det att de klarar sig till imorgon till återföringen !

Men vad skönt!! Hoppas hoppas :)
  • Kajo

Vad gäller angående sex och bad efter äggplock? Vår nya klinik har inte sagt något till oss. Men har för mig att där är lite restriktioner!

• Kajo
    Mella79 skrev 2016-03-04 07:58:08 följande:

Tid idag 1330 för återföring de har alltid ringt 1 timme innan och sagt att jag inte behöver komma in ! Är det fel att ringa in själv och kolla ? Jag fixar inte väntan !

Absolut! Ring! Det hade jag också gjort. Lycka till!! Ska hålla mina tummar.
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-03-04 09:30:10 följande:

Nu var det ljusbrunt igen. Verkar vara varannan dag. Jag orkar inte detta!

Men skit i det! Nu får jag säga till dig! Du är gravid!!!!! :) :) Så länge du inte blöder klumpar och färskt blod är det ingen fara. Det är normalt att få ut lite gammalt blod. Försök att lita till testet istället. Köp lite tulpaner och en flaska mousserande (alc. Fri) !!!!
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö