Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Nu sitter jag och googlar runt och försöker hitta andra som har plussat efter 7 insättningar. Åhhh orkar inte med mig själv. Denna väntan! Det värsta är att det bara har gått 1 dag, hahaha.
Nu sitter jag och googlar runt och försöker hitta andra som har plussat efter 7 insättningar. Åhhh orkar inte med mig själv. Denna väntan! Det värsta är att det bara har gått 1 dag, hahaha.
Så mycket som händer nu! :). Typiskt att det inte går att sätta emojis här annars hade jag satt ett stjärnfall, en fyrklöver och en tumme till alla här :).
Fattar ingenting! Kommit ut en massa lutinus i natt vid nattkissen och nu i morse. Ingen färg alls i det.
Knäpp som jag är körde jag in införingsgrejen två gånger när jag skulle ta kvällsdosen igårkväll men det var ingen färg på den.
Vad händer?
Vågar inte tro något egentligen.. Td på måndag.
Tog ett test vid nattkissen som visade +.
Livrädd att det är mensen som bara hämtar andan för att sen komma igång ordentligt!
Bara 4 ägg!
Bara för att få alla att tänka på lite annat för en stund så vill jag berätta en sak som en kollega gjorde hemma häromdagen. Hon satt i soffan med sina barn och åt en GBsandwich. Rätt var det var så började barnen gapskratta åt henne för då sitter hon och försöker sätta in mobilladdaren i glassen. Hi hi hi :p
Färgat igen och migrän. Nu skiter det sig nog på riktigt.
Jag orkar inte mer!
Alla 4 ägg blev befruktade ! Nu gäller det att de klarar sig till imorgon till återföringen !
Vad gäller angående sex och bad efter äggplock? Vår nya klinik har inte sagt något till oss. Men har för mig att där är lite restriktioner!
Tid idag 1330 för återföring de har alltid ringt 1 timme innan och sagt att jag inte behöver komma in ! Är det fel att ringa in själv och kolla ? Jag fixar inte väntan !
Nu var det ljusbrunt igen. Verkar vara varannan dag. Jag orkar inte detta!
Ska du testa idag Cina? Håller tummarna!!