• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hej och Välkommen här alla nya vänner.
    Jag börja synarela spray idag. så, jag har lång protokoll.
    Lycka till alla :)

• Tany

har någon här uppleva med Synarela spray? Jag tog den från måndag september 24 och jag inte har några symptom. Jag är orolig om jag använder den på rätt sätt

• Tany

Bollaloll: Vi är i samma protokoll. är det din första försök? Jag började med Synarela 3 puff/dag på måndag 24/9 :)

• Tany

Idag är dagen 9 i synarel spray. Det är inte så dåligt. huvudvärk kommer och går. Förhoppningsvis mens kommer denna vecka att börja Gonal FGlad Håller tummarna för mig

• Tany

Efter 10 dagar av synerala känner jag mig lynnig och deprimerad. för dem som har lång protokoll, hur lång tid det tar efter första synarela ha blödningar och börja med spruta?

• Tany

en fråga, måste jag ta 175 av GONAL F såg jag på pennan finns det ingen 175!! har 150 då 187 ... vad ska jag göra?

• Tany

Libra1: tack för svaret :) hade du lång protokollet båda gången ??? Hur många ägg du hade?

• Tany

Libra1: håller tummarna för dig. Jag hade kort protokollet förra gången men det avbröts innan äp. Hoppas denna gång får vi plus :) när ska du börja ? Hur gammal är du? Kram :)

• Tany
    Karin13 skrev 2012-10-04 12:52:10 följande:
    Maybe: Klarar du Gonal-F ska det nog gå bra med orgalutransprutan också. Den är egentligen enklare, man behöver ju inte ställa in dosen.
    använde du GONAL F också? Jag måste spruta 175 av GONAL F och jag vet inte att pennan visar vilken enhet eller inte? eftersom det inte är dags för mig att börja med GONAL F ännu
  • Tany
    Libra1 skrev 2012-10-04 14:28:22 följande:
    Tack! Håller tummarna för dig också. :)

Vad tråkigt att du fick avbryta. Hoppas på bättre tur denna gången. Jag börjar spraya den 19 oktober, sprutstart 6 november och äggplock i vecka 47. Har precis fyllt 36. Du då? Kram :)
    Hur vet du om sprutstart datum (NOV 6)? för sista gången, hur många dagar efter första synarel spruta du hade blödningar? Jag är på dag 10 av synarela dag och ingen blödning ännu
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö