• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

minasera skrev 2012-05-27 12:12:03 följande:
    Hej Tany! jag har inte gjort tjuvtest men jag ville vänta till måndag men idag min mens började...:(  Det betyder jag har redan fått min resultat . men jag är inte ledsen jag titar fråm tiden till nästa försökt...
    Det är en riktig mensen eller bara liten blödning? jag tror att du måste ha blodprov .... har du någon embryo i frys?
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-28 13:36:34 följande:
    Hej Alla..
    jag ringede RMC nu
    och de inte sa negativ men inte pozitiv  heller
    nästa vecka jag ska göra test igen... men even om jag är inte gravid nu.. jag är jätte glad därför min kropp ger en signal jag kan vara gravid min hgc hormon var 7 på fredag...  
    Håller tummarna för dig ....kram Glad
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-30 14:44:15 följande:
    jag gör gravidet test idag och det var negativ.. jag håller tummarna för nästa försökt... jag ska ha nästa ÄP vecka 36. jag tror vi ska ha behandling nästan samma vecka...
    Håller tummarna för dig Glad  ...jag ska börja nästa vecka med sprutor.... 
  • Tany

vet någon här om de tar blodprov för under IVF för att styra hormonet i RMC Malmö? för att undvika överstimulering

• Tany
    just great skrev 2012-06-01 12:38:49 följande:

Hej alla! kan ni skriva varför ni blev inte gravida .
    Är det nåt fel på er eller på er man?

Och du? vad är problemet med dig? hoppas att du får en positiv nästa gång
  • Tany

Hej Monica
    Hur mår du? Hur är barnet? Jag ska börja nästa vecka :)

• Tany
    Amy83 skrev 2012-06-03 11:16:13 följande:
    Just great vad innebär det med bryt i dna? Vi kan inte bli gravida av oss själva av många orsaker: min sambo har chroons sjukdom och har ätit spermiehämmande mediciner flera år vilket har lett till att han idag har lågt antal spermier som dessutom är för slöa. Jag själv har ulcerös kolit (inflammerad tarm, typ samma som chroons) och mina inflammationer kan ha lett till att mina äggledare är blockerade.
    När vill du göra IVF?
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö