Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Kommer tänka på dig idag.
Tack fina du :). Jag ska göra mitt bästa. Jepps det fick jag tillbaka.
Hoppas på ett bra samtal med dr..
Kram
Kommer tänka på dig idag.
Tack fina du :). Jag ska göra mitt bästa. Jepps det fick jag tillbaka.
Åh vad glad jag blir :). Har tänkt på dig hela dagen och fick en liten klump när jag såg att du hade gjort ett inlägg men den släppte så snabbt jag hade läst. Håller tummarna för att ni får bra svar på era frågor!!
Sov gott :)
Hej tjejer! Jag har inte varit här inne på ett tag. Var är du Cina84 i processen? Och du pisten, väntar du på att köra ivf3? Jag har haft bruna flyttningar i 1 vecka nu. Väntar på att mensen ska komma igång. Kram på er!
Jag har bara gjort kort protokoll.
Det låter som ett alldeles utmärkt firande det med :).
Gött Pusheen! då är det bara till att koppla av nu för ett tag :).
Ja.. Jag har inte kunnat hålla mig borta.. men faktiskt så lägger jag inte så mycket vikt vid det för det kan vara vilket som, tecken kan vara tecken eller biverkning av pillerna. så jag gör det mest för man ska det... ;).
Jag jobbar hårt med att koppla bort hjärnan och lyckas ganska bra men tankarna smyger sig på emellanåt med att jag snart står där igen med testet i handen och ska få domen och det gör mig skitnervös! Tänk om det inte går vägen denna gången heller, då ska jag behöva skrapa upp mig från golvet ännu en gång..
När fick du din mens den här gången?
Alltså under behandling med långa protokollet så ska du efter en viss tid med synarela (som jag antar att du tar?) få en konstgjord blödning efter 7-14 dagar (är som vanlig mens, men egentligen "konstgjort")
Tror inte vi hinner denna "cykeln" eftersom du fick vecka 51. Då bör ju vi hamna precis vecka 52, vilket ju är julveckan. så antar att vi får vänta till nästa år trots allt
Okej, men du har fått veta redan att det är planerat plock v51? Vi borde fan få samma vecka då, eftersom jag fick mens idag. Hoppas! Inte omöjligt ju!
Ja precis. Och efter ett tag där sen börjar du med sprutorna, vilka du nu får. Jag hade gonal på vårt förra försök, men ska byta till menopur nu. Blir vårt andra försök.
Kör du långa eller korta protokollet?
Ja, vi fick sagt att det var kö nu. Så hur svårt det än är så bör du nog också förbereda dig på det om du kör det långa. Det korta kanske går. Berätta gärna hur det gick sen <3
Räknas inte återföring som dag 1? Isåfall har jag td dag 12. Är säkert som det ska vara men man kan inte låta bli, som du skriver att bli lite orolig när de flesta har dag 17 när man googlar rundor..
Japp jag har trillat dit... ;).
Ja men det hade jag för mig att jag fick veta vid första försöket men blev osäker då det var så längesen jag fick höra det.
Har du fått någon mer info om upplägget?
Kram