Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
En sån här regnig dag känns allting jobbigare
Känns det bättre i magen idag?
Ingen riktig mens idag heller för min del. Mest bitter och chockad över gårdagens upptäkt ang de nya reglerna.
En sån här regnig dag känns allting jobbigare
Mensen kom igång nu allt eftersom under dagen och jag har ringt in!! Håll tummarna för mig nu!
Jag håller verkligen tummarna att du får börja!! Jag sättet mig på de!
I tårar.. Fast lyckotårar denna gången. Får börja hormonstimuleringen imorgon!!!!!!!!!! Tjohoooooo!!
Hej! Jag hoppar in här :) Min sambo och jag fick idag beskedet att de fem ägg de plockade igår i Malmö inte blev befruktade... Jag är helt förtvivlad... Vi får inga fler försök genom landstinget eftersom jag fyller 40 år om en månad. Vi funderar på att pröva privat men det är dyrt och min sambo har precis blivit arbetslös... Läget känns hopplöst just nu...
Och nu sist blev den på 30gdr igen( dom innan iv försöket) vilket gjorde att jag trodde att allt var åter till det normala igen och att denna cykel skulle bli normal. Visst finns chansen att jag kan vara gravid men eftersom jag har haft cyklar på 45 dgr skulle det inte förvåna mig om det är så att denna cykel blir så lång bara för att jäklas.. Därför vågar jag inte hoppas..
Tycker nog att jag börjar få ont i ryggen som jag brukar ett tag innan det är dags.. Kan inte låta bli att tycka det är himla ironiskt att när vi stod i startgroparna för att börja igen efter sommaren så tyckte kroppen att cykeln skulle bli kort vilket gjorde att vi blev för tidiga på det för att få hänga på uppstarten och nu när jag vill igång så kommer den inte.. Min kropp och jag är inte överens..
Återigen nervös väntan på att få provresultaten. Tycker väl inte att de ska vara dåliga igen men man vet aldrig..
usch vad tiden går långsamt...vill bara få tillbaka mitt ägg NU!
Vad skönt att du kommit igång pusheen! När ska du på UL?
Och när tänker du testa dig Cina? Har du pratat med RMC om dina oregelbundna cykler. Man kan kanske få något för att den ska komma igång...
Jag undrar lite när jag ska få tillbaka mitt ägg. Jag ska på UL den 2 sep för att kontrollera slemhinnan. Men sen, blir det återföring en vecka senare om man antar att äl är runt den 2 sep. För visst är det så att man inte får en naturlig äl när man går på progynontabletter? usch denna väntan...
Håller tummarna stenhårt för dig Cina84!