• Mella79

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Det är såååååå fantastiskt roligt ! Grattis ! Du är bevis på att det funkar ! Va glad nu det kommer ordna sig !det hjälper dig inte att vara orolig !

Pusheen skrev 2016-03-07 08:44:52 följande:

Så kom jag äntligen fram till officiell testdag.

Jag kan nog inte förneka det längre.. Jag verkar vara gravid! Känns helt overkligt.

Jag vet hur det känns för er nu när ni får detta beskedet. Ni kanske känner orättvisa. Det hade jag förmodligen gjort en smula även fast jag hade blivit skitglad om det varit någon av er <3

Ni är helt fantastiska kämpar!! Jag beundrar er alla som går igenom detta helvete. Det kommer bli er tur med och då kommer jag glädjas med er!

Nu börjar nästa oro, precis som att plusset skulle lugna.. Nej då.. "Sitter det rätt? Lever det än? Hur kommer det gå?"

Tusen funderingar och orosmoment.

Jag ska verkligen försöka att bara tänka att det fan är min tur nu! Detta kommer gå vägen!

Tusen kramar till er mina fina vänner!

• Mella79

Jag fick reda på idag att labbet har bestämt sig att låta ägget ligga imorgon också ! Känns inte som att den kommer klara sig till frysning och sen om det blir aktuellt tining! Jag lägger allt på ägget jag har ! Men med tanke vad alla ni har gått genom så känns det konstigt att jag skulle lyckas på första försöket ! Jag vågar verkligen tro något ! Ska testa den 19 känns sååååå långt dit !

• Mella79

En fråga till alla: vad tar ni för tab under ruvningen ?

Förutom B12 och folsyra?

• Mella79

Jag är ledsen ! Det är så j.... Orättvist ! Terapi är bra för själen !

Cina84 skrev 2016-03-09 11:11:06 följande:

Det tyckte jag med att det skulle få vara..

Jag ska kämpa vidare, det finns inget alternativ men jag har bestämt mig för att börja gå i terapi. Jag har aldrig gjort det innan så jag får de hur det går men jag känner att det är värt ett försök.

Kram

• Mella79

Grattis kajo ! Måste verkligen vara en underbar känsla och helt overkligt ! ???? Du är såååååå värd detta !!

• Mella79

Jag är på rd 6 och har tyvärr börjat känna av mensvärk precis som jag alltid har gjort innan mensen kommer ! Tyvärr ett tecken på misslyckande det gör så ont i själen ! Vet inte hur mycket jag orkar mer !

• Mella79

Vad betyder bim?

Pusheen skrev 2016-03-14 18:42:10 följande:

Jag testade dag 12 men hade inte gjort det om det inte var för att jag fick färgad flytning. Det var sjukt jobbigt fram till den riktiga testdagen. Hade inte testat tidigt igen :)

Men vet att det är svårt att hålla sig! När har du bim?

• Mella79

Typ igår idag ! Är hemma från jobb idag har mensvärk och panik att mensen är på väg ! Samtidigt har jag så mycket ångest för att jag är borta från jobb ! Jag har varit hemma i stortsätt någon dag varje månad sen jag började med mina behandlingar ! Det blir ännu en grej jag mår dåligt över !

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö