• MartinaL

Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?

Hade varit skoj att träffa eller prata med andra som är lite yngre, är själv 25 år och har en dotter på 6 månader :) Ska flytta till Mölnlycke nu i mars så alltid skoj med lite promenad, fika eller pratglada nya kompisar :)

• Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?
  • Fjolltuss

Jag är 24 år och har en dotter på 3.5 år sen tidigare och lillesyrran är beräknad den 23 februari.. 
    Bor i Göteborg!  

• Fjolltuss

Jag är hemma om dagarna nu.. Bor på Hisingen nu i biskop men flyttar till bjurslätt/tolered 1 mars.. Så hoppas inte att bäbisen blir sen ;)

• MartinaL

Hehe okej Ne de får vi hoppas då blir de flytt mitt i ;) ska också flytta 1 Mars ska bli såå skönt :) vad jobba du med annars då? Har allt gått bra med graviditeten?

• Fjolltuss

Hehe precis... Jag är utbildad målare, men har gått hemma med första dottern o vart arbetslös väldigt länge.. Utbildade mig till plattsättare innan jag blev gravid denna gång och hade gått över v. 23 när jag var klar så blev för tungt För mig att ut och jobba som det.. Men nästa år blir det ut och jobba igen :) Denna har varit så mkt jobbigare än första.. Mådde illa till v. 35 o foglossning och sånt så längtar tills allt är över :) Jobbar du eller pluggar? Hoppas du kommer trivas när ni flyttat..

• MartinaL

Okej då får vi hoppas du får jobb nu ist :) men är ju ett tag kvar ;) vad gör du då sätter plattor ute? ;) haha bara en chansning..jaså fy de låter inte skoj verkar som de är värre med andra barnet då man blir gravid de ser man ju inte fram emot. Men skönt de snart är över iaf för dig :) vet ni om de blir tjej eller kille då eller är de överraskning? :)
    Jag utbildade mig till undersköterska innan ja blev gravid så har 1 1/2 kurs kvar så sen är ja klar så ska fixa de efter sommaren :) hoppas man hittar nått jobb sen :)

• Fjolltuss

Ja precis länge kvar tills dess.. :) 
    Nej sätter kakel i badrum och sånt.. Fast tror inte det är något jag vill fortsätta med sen ändå.. Tungt och väldigt enformigt..
    Vi har tagit reda på det och det är en tjej vi väntar... Sambons första barn...  Ahh hoppas det går bra för dig och att det finns jobb :)  

• MartinaL

Okej ja de kan ja tänka mig rätt segt när de är samma sak hela tiden ja. Skulle ja inte klara av ;) okej va skoj :D då får du 2 döttrar :) kommit på nå namn än då? ;) har du Facebook?

• Fjolltuss

Ja namnet är klart redan men inget vi säger förrens hon är född ! :) 
    Heter Malin Ståhl på FB.. Får se om du hittar mig :)  

Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?