• MartinaL

Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?

Hade varit skoj att träffa eller prata med andra som är lite yngre, är själv 25 år och har en dotter på 6 månader :) Ska flytta till Mölnlycke nu i mars så alltid skoj med lite promenad, fika eller pratglada nya kompisar :)

• Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?
  • partouze

Hejsan bor på Hisingen har en dotter på 1 månad :) jag är 19 år :) träffar gärna å snackar gärna me fler :)

• MartinaL

Roligt att flera skriver :) ja de blir lite små saker man gör :) åh va skoj att din har börjat gå de längtar ja Till ett tag kvar kanske men går fort hehe.

Skönt att man kan må bra så fort efter ett under egentligen efter vad kroppen går igenom.

Vi får se till att få ihop något nu när alla fått sina små :)

• maxina

Hejsan tjejer. Jag bor i mölnlycke sedan ett tag tillbaka med mina man och våran lille 1åring. Väntar nu också vårdat 2a barn, lite sådär oplanerat ;) lite mycket jobb med en sån liten vilding som vill vara överallt och klättra och busa samtidigt som man är gravid. Men samtidigt underbart. Vart ska du flytta någonstans i mölnlycke då?

• MartinaL

Hej okej va skoj att du också hittade hit :) oj ja de är väl full rulle hos dig med en ettårigt också inte en lugn stund hehe. Men skoj :) jag ska flytta till råda tror ja området heter haha bra ja vet inte ens ;) Ne men de heter så hos förbo så. Vet du vart de ligger? Vart bor du?

• Piiilla

Hej!

Jag är 22 år och bor i Kållered,
    har en son på 3 år och bebis nr 2 beräknad 1 Maj.
    Hade som sagt varit skoj och träffa någon som också är ung mamma :)

• Fjolltuss
    partouze skrev 2012-02-13 13:11:24 följande:
    Hejsan bor på Hisingen har en dotter på 1 månad :) jag är 19 år :) träffar gärna å snackar gärna me fler :)
    Vart på Hisingen håller du hus ? 

Roligt att flera trillar in här :)

• maxina

Japp full rulle kan man ju säga :) Men va skoj, vi bor där uppe vi också. Längst upp i dom nyrenoverade gårdarna. Flyttade hit i somras och bodde också på Hisingen innan.

• MartinaL

Jaså va skoj maxina :) är de bra där uppe området o de? :) ingen aning om hur det är där nämligen hehe.

Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?