• MartinaL

Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?

Hade varit skoj att träffa eller prata med andra som är lite yngre, är själv 25 år och har en dotter på 6 månader :) Ska flytta till Mölnlycke nu i mars så alltid skoj med lite promenad, fika eller pratglada nya kompisar :)

• Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?
  • MartinaL

Hehe okej Ne de får vi hoppas då blir de flytt mitt i ;) ska också flytta 1 Mars ska bli såå skönt :) vad jobba du med annars då? Har allt gått bra med graviditeten?

• MartinaL

Okej då får vi hoppas du får jobb nu ist :) men är ju ett tag kvar ;) vad gör du då sätter plattor ute? ;) haha bara en chansning..jaså fy de låter inte skoj verkar som de är värre med andra barnet då man blir gravid de ser man ju inte fram emot. Men skönt de snart är över iaf för dig :) vet ni om de blir tjej eller kille då eller är de överraskning? :)
    Jag utbildade mig till undersköterska innan ja blev gravid så har 1 1/2 kurs kvar så sen är ja klar så ska fixa de efter sommaren :) hoppas man hittar nått jobb sen :)

• MartinaL

Okej ja de kan ja tänka mig rätt segt när de är samma sak hela tiden ja. Skulle ja inte klara av ;) okej va skoj :D då får du 2 döttrar :) kommit på nå namn än då? ;) har du Facebook?

• MartinaL

Va roligt :) gör du på dagarna då? Går du på öf eller något annat kanske? :)

• MartinaL

Ja det får vi verkligen göra :) hade varit jätteskoj :) bara dig vi väntar på nu eller rättare sagt barnet ;)

• MartinaL

Åh lycka till :) tindra kom också 2 veckor innan så de klagar man inte på Ne ;)

• MartinaL

Roligt att flera skriver :) ja de blir lite små saker man gör :) åh va skoj att din har börjat gå de längtar ja Till ett tag kvar kanske men går fort hehe.

Skönt att man kan må bra så fort efter ett under egentligen efter vad kroppen går igenom.

Vi får se till att få ihop något nu när alla fått sina små :)

• MartinaL

Hej okej va skoj att du också hittade hit :) oj ja de är väl full rulle hos dig med en ettårigt också inte en lugn stund hehe. Men skoj :) jag ska flytta till råda tror ja området heter haha bra ja vet inte ens ;) Ne men de heter så hos förbo så. Vet du vart de ligger? Vart bor du?

• MartinaL

Jaså va skoj maxina :) är de bra där uppe området o de? :) ingen aning om hur det är där nämligen hehe.

• MartinaL

Va roligt det är väl dit vi ska flytta på torsdag :) bott där länge? Trivs du Emma?

• MartinaL

Okej skoj de är att fler bor där ;) vi ska flytta till Aspgården vart bor du? Hehe ja hade varit super att bli grannar ju ;) nära o bra då till de iaf hehe. De tänker ja Också att de är en nackdel då de är backigt och inte nära till affären. Men de kanske finns någon som de i te tar så lång tid till ;) eller vad sa de 20 min? Hoppas man ska trivas iaf :)

De va ett tag kvar men de går fort du tiden bara flyger iväg men kan tänka mig de år jobbig med backar o allt. Tyckte ja också. I våra trappor här. Ska bli sååå skönt att slippa dom 4 våning utan hiss så blir lite mindre nu iaf hehe.

• MartinaL

Okej va skoj :) ja då ses vi kanske ;) jaså är de dåliga kan ju inte släpa upp vagnen varje gång ju åh så dåligt bor högst upp, ni också?
    Ja de är bra träning då ja ;) hur lång tid tar de att gå dit? Går man någon väg mellan?

• MartinaL

Okej va roligt att det är flera som bor i område. Imorgon kommer jag dit ;) då har du kommit igång att jobba igen vad jobbar du med? :)

• MartinaL

Hehe okej ja de va kanske vi då, de gick sådär fick punka på släpet påväg ner. Blev klar 1 inatt ;) de va inte städat eller nått så fick göra de o massa saker som är trasigt o massa. Så fy va less ja va igår ;) Ne barnvagnsförådet är helt värdelöst ju får inte plats ens ju men sagt till om de också haha som allt annat som är fel.

Svar på tråden Fler unga föräldrar i Mölnlycke eller Göteborg runt om?