Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ja, det vore spännande att veta hur många svenskor som är där, min svenska läkare vill också veta det (hon som läser på i ämnet)😍
Ja, det vore spännande att veta hur många svenskor som är där, min svenska läkare vill också veta det (hon som läser på i ämnet)😍
Snart lycklig, hur har du det i ovädret? Läste på nätet att det är åskstorm i Aten? Hoppas du har det bra på hotellet❤
Vad skönt att du inte blivit drabbad av åskan, skulle bara fattas det😘 är du nära kliniken? Jag är 14+5, känns galet😃
EmmaoPer, välkommen hit! Utan att veta ngt mer än vad skriver så låter det som att immunspåret vore intressant för dig. Jag lägger in en länk till en hemsida som Zin i denna tråd har skapat, jag tror du hittar många svar i den! fertilitetsguiden.com/
..och glömde svara på din fråga om äggdonation. Generellt sett så löser sig inte problemen med donation, men de flesta immunproblem går att behandla!
Che, blodprovsremiss går inte tror jag men att få till fbc är nog det lättaste! Ingen har haft problem med det vad jag vet. Il skriver vissa svenska läkare ut, jag har löst det genom att dr D skickar il, utan problem! Du ska kunna hämta ut medicin på utländskt recept så det ska gå bra - fråga på ditt apotek vad de vill ha för info på receptet så du tar dem "som gisslan" innan du åker😉
Che, precis som Hjärte skriver beror il frekvensen på hur din blodstatus ser ut efter il. Jag fick det var 7-8 dag första månaden och nu har jag inte fått på sex veckor men räkna med minst en påse i månaden. En påse från dr D kostar 300 sek, han skickar fyra åt gången plus fraktkostnad. Zin, jag förstår inte din kommentar😘 men mig veterligen så tar inte svenska provlab remisser från utländska läkare?
Singoalla, han vill ha de svenska referensvärdena nedskrivna av dig😊