Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Kan tas både och. Typ transferdagen så rekommenderas oralt. Dock hört att man kan bli riktigt yr i bollen av dem oralt. Köpte utrogestan nu i Prag och körde med lutinus fram till återföringen. Sen bara utrogestanet.
Sitter här o stirrar lite. Har svårt att fatta att vi åter igen har misslyckats. Försöker hitta historier på nätet om hur många ägg/embryodonations försök det krävs för att lyckas. Testade med en 20 mäts HCG sticka imorse. Med lite envishet så kan man ana 2 streck. Men om HCG 8 igår så borde streckets synts bättre ? Jag vet ju innerst inne att detta försök är över. Hade HCG 22 på dag 9 sist. Och HCG 21 på dag 7 sist. Och typ 32 på dag 16 innan dess. Alltid dessa kemiska graviditeter ! Min kropp måste vara världsbäst på att skrämma iväg embryon ? Kan man få nån form av medalj för det ? Väntar på svar ifrån dr d. Han måste snart tröttna på mig. Även han tyckte sist att det var exceptionellt att lyckas få tre kemiska graviditer på rad. Nu lägger jag till en fjärde. Hurra. Eller kanske inte. Jag undrat lite stilla VAD jag ska göra nu ? Känns som jag provat allt. Orkar inte mer. Just nu.