Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Yehoo ... överlevde föreläsningen inför de 50-60 talet forskare. Var även med ett gäng läkare med på konferensen som lyssnade fick jag veta efteråt. Tog typ 40 min o inte de utsatta 45. Men 40 min på engelska där man lämnar ut det mesta ifrån sitt privata liv känns långt ! Många kom fram efteråt. En tjej undrade på fullt allvar hur jag kunde berätta allt som hänt oss under 4 år utan att gråta. En av forskarnas mentor har jag bytt maila adress med. De önskar samarbeta med barnlängtan föreningen. Jag ser ett litet hopp om att det faktiskt finns en chans att vara med o påverka. Var en ung forskare som faktiskt var inne på spåret immunologi och reproduktion. Han reagerade starkt på det jag berättade om svenska läkares misstro till immunologi och reproduktion. Jag hoppas att någon faktiskt kan tänka sig att forska i framtiden om immunologi o reproduktion. Känns så himla roligt att få träffa människor som brinner för sitt jobb. Som vill göra livet "bättre" för oss som kämpar. Även om många var blygsamma över sina jobb. Samtliga var ju unga forskare som har tiden framför sig. Kan bara sammanfatta det hela med en toppen konferens ! Så mycket spännande de forskar om ... som förhoppningsvis kommer leda fram till något gott.... ?